کد خبر: ۲۴۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۰۴ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 25
این که راد فرگوسن (Rod Fergusson) از استودیوی The Coalition (که در حال حاضر به خاطر کار کردن روی Gears 5 حسابی مشغول است)،‌ در Epic Games باقی نماند تا Fortnite را کنسل کند یک خوش شانسی بزرگ برای این شرکت بود. این عنوان هنوز هم در حال رقم زدن موفقیت‌های تجاری و مالی بسیار بزرگ برای Epic Games است.
به گزارش آی تابناک : طبق چیزی که منبع آماری Super Data مدعی شده، عنوان Fortnite که دیگر نیازی به معرفی و تعریف از آن نیست چون همه ما خوب هم آن را می‌شناسیم و هم خوب سراغش را داریم، در ماه می سال ۲۰۱۹ موفق به کسب ۲۰۳ میلیون دلار درآمد روی تمام پلتفرم‌های خود شده است که این پلتفرم‌ها شامل هر چیزی که شما فکرش را بکنید، می‌شوند. از کنسول‌های نسل هشتمی گرفته تا نینتندو سوییچ و گوشی‌های موبایل و Mac و غیره و غیره. در حالی که این بازی بیشترین درآمد به دست آمده از فروش بازی‌ها روی کنسول‌ها را دارا بوده است، این مقام را با کنار زدن بازی‌هایی نظیر FIFA 19 و Mortal Kombat 11 به دست آورده است و روی پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز پس از غول‌های بی شاخ و دم بزرگی مثل League of Legends و Dungeon Fighter Online موفق به کسب رتبه پنجم شده است.

با این حال وضعیت این بازی روی پلتفرم گوشی‌های هوشمند موبایل زیاد تعریفی نیست. یکه تاز‌های این دسته بندی بازی‌های Honour of Kings و Perfect World هستند که باعث انجام کاری شده‌اند که Fortnite حتی در جمع ۱۰ بازی پرفروش این دسته بندی نیز قرار نگیرد. همچنین گفتن این نکته نیز خالی از لطف نیست که علیرغم بهبود درآمدهای حاصله Fortnite در ماه می نسبت به آوریل ۲۰۱۹، که این موفقیت هم به لطف معرفی یک سیزن جدید و همینطور بتل پس جدید به دست آمده است، اما درآمد این بازی نسبت به ماه می سال ۲۰۱۸ حدود ۳۸ درصد کاهش پیدا کرده است.

 



منبع : gamingbolt 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار