کد خبر: ۲۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۴ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 25
نسخه بازسازی شده‌ی یکی از عناوین کلاسیک اکتیویژن (Activision) و Beenox در دوران پلی‌استیشن ۱ که در سال ۱۹۹۹ به انتشار رسیده بود، یعنی عنوان ‌Crash Team Racing Nitro Fueled یکی از بزرگ‌ترین (و انگشت شمارترین) بازی‌های جدید عرضه شده این هفته در بازار بازی‌های ویدیویی بود. از شما دعوت می‌کنم که در ادامه نیز با جزئیات جدول فروش هفتگی بریتانیا همراه باشید.

به گزارش آی تابناک : همانطور که داده‌های به دست آمده در هفته گذشته که توسط UKIE/Gfk Chart-Track تهیه و تنظیم شده بود تا به دست Games Industry به انتشار برسد نشان می‌دهد، در هفته منتهی به ۲۲ ژوئن ۲۰۱۹، عنوان Crash Team Racing Nitro Fueled موفق به قرار گرفتن در صدر جدول فروش هفتگی در بریتانیا شده است که زیاد هم غافلگیر کننده نیست چون این روزها بازار بازی‌های عرضه شده جدید به شدت خلوت است و بازی بزرگی به اندازه Crash با عرضه خود به راحتی می‌تواند این چارت را تسخیر کند. در واقع این بازی سومین هفته بزرگ برای عرضه یک بازی ویدیویی در سال ۲۰۱۹ در بریتانیا را داشته است که پس از Resident Evil 2 Remake و Days Gone به این جایگاه دست پیدا کرده است.

این بازی ریسینگ کارتی از جایگاه دوم خود در بزرگ‌ترین هفته اول انتشار در سری Crash نیز برخوردار شد که این جایگاه را پس از Crash Bandicoot N. Sane Trilogy که در سال ۲۰۱۷ عرضه شده بود، به دست آورد. با همه این اوصاف رتبه دوم جدول فروش هفتگی بریتانیا نیز این هفته به FIFA 19 رسیده. نکته قابل توجه درمورد رتبه‌های اول و دوم این جدول در هفته گذشته این بوده که فاصله و اختلاف رتبه‌های اول و دوم این جدول این بار بسیار زیاد بوده است طوری که Crash Team Racing Nitro Fueled هشت برابر فروش بیشتر نسبت به FIFA 19  داشته است که واقعا اختلاف چشمگیر و زیادی است.

یکی دیگر از بازی‌های جدید این هفته نیز عنوان Bloodstained: Ritual of the Night بوده است که متاسفانه به خاطر عملکرد به شدت ضعیف خود حتی موفق به قرار گرفتن در جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته هم نشد و در نهایت کار خود را با قرار گرفتن در جایگاه هفدهم این جدول به پایان رساند. در ادامه از شما دعوت می‌کنم که لیست کامل ۱۰ بازی پرفروش هفته گذشته در بریتانیا را مشاهده کنید. فراموش نکنید که بازی‌هایی که در این جدول قرار گرفته‌اند بدون حساب فروش نسخه دیجیتالی ذکر شده‌اند که یعنی تنها فروش فیزیکی آن‌ها به حساب آمده است، بنابراین نتایج ذکر شده نشان دهنده آمار دقیق فروش بازی‌ها نیست.

  1. Crash Team Racing Nitro-Fueled
  2. FIFA 19
  3. Forza Horizon 4
  4. Days Gone
  5. Red Dead Redemption 2
  6. Battlefield 5
  7. Grand Theft Auto 5
  8. Mario Kart 8 Deluxe
  9. The Division 2
  10. Anthem


منبع : gmingbolt
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار