کد خبر: ۲۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۰۳ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 24
یکی از برترین لپ تاپ های گیمینگ که البته از قیمت و فناوری به همراه سخت افزارهای سطح بالایی برخوردار است، Acer Predator Triton 900 خواهد بود. Predator Triton 900 یکی از پرچمداران جهانی است که با کارت گرافیک GeForce RTX 2080 و پردازنده Core i7-8750 پیکربندی می شود.

به گزارش آی تابناک : در این نوت بوک تا 1 ترابایت حافظه SSD تعبیه شده است.

کالبدشکافی و نگاهی به قلب لپ تاپ قدرتمند Predator Triton 900 پرچمدار ایسر

پس از باز کردن 12 پیچ داخلی و باز کردن کابینت زیرین، به درون لپ تاپ می رسیم؛ جایی که مادربرد و اکثر قطعات اصلی قابل مشاهده هستند. باید بدانید که این لپ تاپ از نمایشگر متحرک استفاده می کند که باز کردن آن را دشوار می سازد. پس در باز کردن این نوت بوک گران قیمت قطعا به مهارت زیادی نیاز است.

Predator Triton 900

یک باتری داخلی بزرگ با توان 71.9 وات برای آن نصب شده است؛ باتری قدرتمند است؟ درست است، اما سخت افزارهای داخلی نیز بسیار قدرتمند هستند. نمایشگر 4K نیز نیرویی بیش از دیگر مانیتورها را مصرف می کند. پس این باتری مناسب و خوب به نظر می رسد.

این لپ تاپ دارای 2 اسلات DDR4 با فرکانس 2666 مگاهرتز است که توسط 2 ماژول رم پر شده است. هر ماژول دارای ظرفیت 16 گیگابایت است. در بخش حافظه رم، هیچ ارتقاء و افزایشی در کار نبوده چرا که با حداکثر ظرفیت تکمیل است.

کالبدشکافی Predator Triton 900

ادامه بخش حافظه با 2 اسلات SSD M.2 ادامه پیدا خواهد کرد؛ دو ماژول SSD NVME نوع PCI-E M.2 در مادربرد آن نصب شده است که در مجموع 1 ترابایت حافظه SSD با آرایش RAID را در اختیار خواهید داشت. یعنی بالاترین سرعت در ذخیره سازی. این لپ تاپ فاقد HDD است چراکه جایی برای آن وجود ندارد.

ارتقاء لپ تاپ Predator Triton 900

لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 900 یکی از قدرتمند ترین خنک کننده ها را در بین لپ تاپ ها را دارد؛ این نوت بوک از دو فن استفاده می کند؛ 5 هیت پایپ بزرگ به همراه چند صفحه مسی، مدار VRM، تراشه GPU و تراشه CPU را خنک می کنند. این هیت پایپ و صفحات مسی، بزرگ و کافی برای تهویه سخت افزارها هستند.

به هر حال Predator Triton 900 تقریبا هیچ راهی برای ارتقاء نداشته و نهایت توان در سخت افزارهای آن استفاده شده است. تمامی اسلات ها، حافظه و سخت افزارها، با نهایت توان پر شده اند. البته با وجود این قطعات نیازی به ارتقاء ندارید.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار