تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 24
منوی ناوبری در وب اپلیکیشن پیشرو توییتر در نهایت با نوار کناری قبلی که در سمت چپ از بالا بود، جایگزین شد. توییتر از ماه مارس میلادی مشغول آزمایش این قابلیت بوده و آن را برای برخی از کاربران منتخب دردسترس قرار داد. اکنون بعد از گذشت تقریباً سه ماه، این منوی جدید با یک بروزرسانی برای همه کاربران قابل مشاهده است.
به گزارش آی تابناک : همان‌طور که انتظار می‌رفت، لیست‌ها و توییت‌های ذخیره شده (Bookmarks) اکنون در این نوار و در کنار دکمه‌ی خانه، پیام‌ها، اعلان‌ها و بخش اکسپلور جای گرفتند. در کنار این مورد، آپدیت اخیر یک ویژگی جدید دیگر را برای اولین بار به همراه دارد. اگر با دقت توجه کنید، متوجه گزینه‌ی بیشتر (با علامت سه نقطه) در قسمت انتهایی این منو می‌شوید. با کلیک کردن روی این گزینه، شما شاهد گزینه‌های تنظیمات و حریم شخصی، آنالیزها و موارد با اهمیت دیگر خواهید بود.

بروزرسانی اخیر برای کاربران ویندوز 10 موبایل نیز دردسترس است و همان‌طور که ممکن است حدس زده باشید، این آپدیت از طریق سرورهای داخلی توییتر اعمال شده است و شما مجبور به دانلود بروزرسانی‌ها از مایکروسافت استور نخواهید بود. برای مشاهده تغییرات جدید نیاز دارید تا برنامه‌ی توییتر را یک بار باز و بسته کنید.

آیا شما منوی جدید را دریافت کرده‌اید؟ نظر شما چیست؟


منبع : mspu
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار