کد خبر: ۲۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 23
اخیراً مایکروسافت بیلد 18922 ویندوز 10 را برای کاربران حلقه‌ی فست ویندوز اینسایدر منتشر کرد. طبق انتظارات این بیلد معرف ویژگی‌ها و تغییراتی است که به صورت مخفیانه در ویندوز اعمال شده‌اند.

به گزارش آی تابناک : به هر حال کاربران دیگر مجبور نیستند تا زمان زیادی را صرف کشف کردن قابلیت‌های جدیدی کنند که مایکروسافت به ویندوز اضافه کرده است. حساب توییتری Albacore متوجه تغییرات جدید کورتانا و چند و ویژگی دیگر که به زودی راهی ویندوز 10 می‌شوند، شده است. رابط کاربری جدید کورتانا که قرار است به زودی معرفی شود، بر اساس موتور محاوره‌ای معرفی شده در کنفرانس بیلد 2019، توسعه یافته است.

اما جدا از تغییرات ظاهری، اکنون کورتانا ترکیبی از یک برنامه‌ی UWP و Win32 است. همچنین بیلد 18922 کورتانا را از قسمت جست‌وجو به طور کامل جدا کرده و این بخش جدید SearchApp نام گذاری شده است.

این حساب کاربری در این باره گفت است :

باید گفت که کورتانای جدید کاملاً Win32 نیست. به هر حال کاملاً UWP/WinRT هم نیست.

او همچنین در مورد موتور جدید کورتانا گفت :

آیا این همان چیزی است که در نهایت تبدیل به ظاهر محاوره‌ای کورتانا می‌شود؟

همچنین Albacore به قابلیت جدید دیگری اشاره کرده است که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود نام دسکتاپ‌های مجازی ایجاد شده را تغییر دهند. هم‌اکنون، ویندوز به‌طور خودکار این دسکتاپ‌ها را به صورت desktop 1, desktop 2… desktop n نام‌گذاری می‌کند. اما شما به زودی می‌توانید این دسکتاپ‌ها را براساس نیاز خود نام‌گذاری کنید.

او می‌گوید :

تا حالا خواسته‌اید که نام دسکتاپ‌های مجازی را تغییر دهید؟ به زودی می‌توانید.

و در نهایت اینکه مایکروسافت در حال ایجاد بهبودهایی در برنامه‌ی Snip and Sketch است و به زودی انیمیشین‌های جدید به آن اضافه می‌کند.

کسی از شما چیزی درباره‌ی بیت‌های جدا شده از پوسته گفت؟ (سمت چپ تصویر از بالا را ببینید)

تمام تغییرات و قابلیت‌های جدید به صورت مخفی در بیلد جدید ویندوز اعمال شده‌اند. آن هم به این علت که مایکروسافت به زمان بیشتری نیاز دارد تا آن‌ها را بهبود ببخشد. انتظار می‌رود که این ویژگی‌ها به زودی برای تمام کاربران اینسایدر دردسترس قرار بگیرند و همچنین برای سایر کاربران، با آپدیت بعدی ویندوز منتشر شوند.

نظر شما چیست؟


منبع : MSPU 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار