کد خبر: ۲۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 20
ویندوز مدتی است که به صورت داخلی در سیستم عامل قابلیت ردیابی زاویه دید را اضافه کرده است. حالا چند بازی ساده توسط مایکروسافت منتشر شده است که می‌توان آنها را آزمایش کرد.

به گزارش آی تابناک : مایکروسافت در مقیاس وسیعی در مسیر دسترسی به محصولات خود سرمایه گذاری کرده است، از جمله کنترلر Xbox Adaptive سال گذشته. یک پیشرفت قابل توجه در مورد دسترسی به ویندوز 10 چند سال پیش، اضافه کردن پشتیبانی بومی از فناوری ردیابی چشم به سیستم عامل بود، که امکان یک تجربه هدایت کاملا جدید که در اطراف چشم کاربران ایجاد شده بود، فراهم کرد.

از زمانی که ما از اخبار در مورد این جبهه شنیدیم مدتی می‌گذرد، امروز اما مایکروسافت چند بازی جدید «چشم اول» را که در فروشگاه مایکروسافت موجود است معرفی کرد. این بازی‌ها اساسا نسخه‌های مهندسی مجدد از بازی‌های شناخته شده است که به طور انحصاری برای کنترل چشمی ساخته شده‌اند.

عناوین قابل دانلود:

چهار عنوان شامل: Tile Slide، که در آن بازیکنان باید کاشی‌ها با اعداد بر روی آنها را بکشند، و با سازماندهی مجدد آنها را مرتب سازند؛ Match Two، که، همانطور که از نام آن پیداست، کاربر سعی دارد دو عکس تطبیقی را در یک شبکه از تصاویر پنهان پیدا کند؛ Double Up، بر اساس عنوان 2048 که موج طرفداران بسیاری را چند سال پیش به همراه آورد؛ و Maze، که در آن بازیکن به سادگی نیاز به پیدا کردن راه خروج از دخمه پرپیچ و خم را دارد.

شما می‌توانید بازی‌ها را از مایکروسافت از طریق لینک‌های زیر صفحه دانلود کنید و اگر علاقه‌مند هستید، می‌توانید بازی‌های خود را با استفاده از API های ردیابی چشم ویندوز 10 در لینک انتهایی صفحه ایجاد کنید.

دانلود
اطلاعات
  • بازی و سرگرمی
  • سرگرم کننده
  • جذاب
  • کنترل و هدایت از طریق چشم















منبع : neowin 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار