کد خبر: ۲۴۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 11
مایکروسافت امسال با ۱۴ بازی انحصاری پا به کنفرانس خود در E3 2019 گذاشته بود. از اعلام تاریخ عرضه Gears 5 گرفته تا ارائه اطلاعات جدید از Halo Infinite. از پروژه جدید نینجا تئوری (Ninja Theory) یعنی Bleeding Edge رونمایی شد و امثال Ori and the Will of the Wisps و Battletoads هم نمایش‌های جدیدی داشتند. در این میان حتی از Project Scarlett به عنوان ایکس‌باکس بعدی هم پرده برداشته شد و تاریخ عرضه آن در بازارهای جهانی یعنی تعطیلات سال اینده میلاید مشخص شد.

به گزارش آی تابناک : در این میان حتی از Project Scarlett به عنوان ایکس‌باکس بعدی هم پرده برداشته شد و تاریخ عرضه آن در بازارهای جهانی یعنی تعطیلات سال اینده میلاید مشخص شد.

و ظاهرا، بازی‌های انحصاری بسیار دیگری هم در دست توسعه قرار دارند، و وقتی سال آینده میلادی به طور کامل ایکس‌باکس اسکارلت معرفی شود، بالاخره شاهد رونمایی از آن‌ها هم خواهیم بود (اگر طرفدار Fable 4 هستید، شاید آن بازی هم معرفی شود، مگر نه؟). اخیرا، مت بوتی (Matt Booty) رئیس استودیوهای گیمی ایکس‌باکس (Xbox Game Studios) در یگ مصاحبه با Eurogamer در مورد لاین آپ بازی‌های مایکروسافت در E3 2019 چه عناوین فرست پارتی و چه عناوین ترد پارتی صحبت کرده است.

«ما با ۶۰ بازی روی استیج حضور پیدا کردیم، که ۱۴ تا از آن‌ها دستپخت استودیوهای بازی‌سازی داخلی ایکس‌باکس بودند. ما باید توقفی داشته باشیم و کمی زمان به استودیوهایی بدهیم که، کمتر از یک سال پیش کار خریداری آن‌ها را انجام دادیم، و همین حالا هم داریم روی استیج محصولات آن‌ها را تماشا می‌کنیم. همچنین، من برای چیزهایی که یک گوشه در حالت انتظار هستند نیز هیجان دارم، ما چیزهای زیادی داریم که هنوز نشان نداده‌ایم. چیزهایی که، همان طور که خودتان می‌گویید، وقتی که بیشتر وارد این مسئله [ایکس‌باکس اسکارلت] بشویم سر و کله‌شان پیدا خواهد شد. ما ۱۴ بازی از استودیوهای داخلی ایکس‌باکس داریم ولی خزانه خود را هم از بازی‌ها خالی نمی‌کنیم، که هر چه که داریم را بیرون بیاوریم و آن را روی استیج به نمایش بگذاریم.»

وقتی که از مت بوتی پرسیده شد که آیا سال آینده و همگام با معرفی رسمی ایکس‌باکس اسکارلت، شاهد رونمایی از بازی‌های بزرگ‌تری هم خواهیم بود یا خیر، پاسخ او به طوری بود که در واقع این مسئله را تائید می‌کرد:

«همان طور که گفتم… خیلی از چیزهای بزرگ یک گوشه در انتظارند تا سال آینده فرا برسد. امیدوارم که سال اینده هم شما با ما همراه باشید.»

با توجه به صحبت‌های این مقام بلندپایه در تیم ایکس‌باکس، به نظر از همین حالا باید آماده سال آینده باشیم و روزشماری کنیم تا کنفرانس مایکروسافت در E3 2020 آغاز شود.




منبع :  GAMINGBOLT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار