کد خبر: ۲۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 09
بنیاد موزیلا برای سالیان سال است که ارائه دهنده یکی از بهترین مرورگرها در همه پلتفرم‌هاست و همانطور که می‌دانید در تلاش است تا بتواند از طرق مختلف درآمدزایی کرده تا به حیات خود ادامه دهد. بنابر اطلاعات اخیر به نقل از مدیر عامل این بنیاد، موزیلا به زودی نسخه جدیدی از فایرفاکس که خدمات غیررایگان دارد را معرفی می‌کند.

به گزارش آی تابناک : آقای کریس برد، مدیر عامل بنیاد موزیلا به تازگی در جریان مصاحبه‌ای با مجله T3N در آلمانشرکت کرده و به تشریح روش‌های جدید این شرکت برای کسب درآمد و البته نسخه جدیدی پرداخته که باید آن را Firefox Premium بنامیم.

این نسخه جدید در واقع مجموعه‌ای از سرویس‌ها خواهد بود که در اختیار کاربران ویژه موزیلا فایرفاکس قرار می‌گیرد تا به آنها امنیت بیشتر و خدمات ویژه در استفاده از اینترنت را ارائه دهد.

آقای برد در این زمینه با اشاره به اینکه قسمت اعظمی از خدمات فایرفاکس پرمیوم در زمینه ارائه سرویس‌های VPN و فضای ابری امن است می‌گوید:

اگر شما بخواهید از رایانه خود در یک شبکه وای فای عمومی استفاده کنید مسلماً برای انجام اموری که نیاز به امنیت بالا دارند، مانند پرداخت‌های بانکی و ... باید بتوانید این امنیت را به وسیله درگاه امنی مانند VPN تضمین کنید. ما این مورد را تضمین می‌کنیم که با پهنای باند آزاد VPN که در اختیارتان قرار می‌دهیم و تنها در قبال آن ماهانه مبلغی از شما دریافت می‌شود بهترین کیفیت ارائه شود. همچنین در نظر داریم که سرویس‌های دیگری که ترکیبی از بهترین راهکارها برای کاهش مشکلات کاربران در جهت افزایش بهره‌وری آنها در اینترنت است را نیز به این دسته از خدمات خود اضافه کنیم.

ffp-1.jpg

در ادامه کریس برد به این مورد نیز اشاره می‌کند که به احتمال فراوان این سرویس در ماه‌های انتهایی سال جاری میلادی (اواخر پاییز 1398) به صورت رسمی معرفی می‌شود و کاربران برای خدماتی که در حال حاضر به صورت رایگان دریافت می‌کنند نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی نخواهند بود.

با توجه به اینکه موزیلا در حال گسترش تجارت خود و تلاش برای جداسازی و وابستگی به درآمد حاصله از جستجو و تبلیغات در موتور جستجوی گوگل است، ارتباط مستقیم با کاربران در این زمینه می‌تواند راهکاری بسیار مناسب باشد و مانند مرورگر Opera که از چندی پیش این دست از خدمات را ارائه می‌دهد می‌تواند بخش مهمی از نیازهای مالی شرکت را برآورده کند.

مطمئناً هیچ کاربری با ارائه خدمات بیشتر و پرداخت مبلغ مخالف نیست و این برنامه درآمدزایی جدید منافاتی با کاربران عادی هم که به صورت معمول با این مرورگر کار می‌کنند نخواهد داشت.



منبع : شهر سخت افزار 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار