کد خبر: ۲۴۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 08
فایرفاکس به تازگی از قابلیتی رونمایی کرد که این قابلیت تمامی Tracker های تبلیغاتی را به طور پیش فرض بلاک خواهد کرد و به قولی می توان گفت که امنیت قابل قبولی را به ارمغان می آورد.

به گزارش آی تابناک : این قابلیت مانع ردیابی شما توسط سایت های تبلیغاتی خواهد شد در نتیجه هیچ سایت تبلیغاتی قادر به تحت نظر داشتن رفتار شما نخواهد بود. در ادامه جزییات این بروزرسانی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

امنیت فایرفاکس در مقابل سایت های تبلیغاتی

امنیت فایرفاکس در مقابل سایت های تبلیغاتی

همانطور که گفته ایم فایرفاکس از قابلیتی رونمایی کرد که این قابلیت به طور پیش فرض سایت های تبلیغاتی را بلاک خواهد کرد و امنیت شما را بیشتر خواهد کرد. البته باید اشاره کنیم که علاوه بر امنیت بیشتر شاهد سرعت بیشتر هنگام گشت و گذار در وب نیز خواهیم بود که عملکرد خوبی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. البته در گذشته سافاری نیز چنین قابلیتی را ارائه کرده بود که این قابلیت از عملکرد و کارایی بالایی بهره نبرده است.

به طور کلی این بروزرسانی فایرفاکس روند خوبی را به همراه خواهد داشت و مسدود سازی تبلیغات با مسدودسازی کوکی ها همراه نخواهد بود در نتیجه مشکلاتی را برایتا ایجاد نخواهد کرد. برای فعالی سازی این قابلیت کافی است تا وارد تنظیمات فایرفاکس شوید و وضعیت مسدودسازی را از حالت Standardبه حالت پیش فرض یعنی Strict تغییر دهید و در نهایت بر روی Save کلیک نمایید. این بروزرسانی از همین امروز انتشار خواهد یافت و تا ماه های آینده برای کاربران سراسر دنیا ارائه خواهد شد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار