کد خبر: ۲۴۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 08
شاید مرورگر مایکروسافت اج رهبر بازار مرورگرها نباشد، اما این اصلاً به این معنی نیست که این مرورگر هیچ ویژگی‌ منحصر به فردی را برای رقابت دارا نیست. اکنون گوگل مرورگر محبوب خود یعنی کروم را با اضافه کردن یکی از همان ویژگی‌های منحصر به فرد مایکروسافت اج، به‌روزرسانی کرده است.
به گزارش آی تابناک : یکی از ویژگی‌های دوست داشتنی مایکروسافت اج، کنار گذاشتن تب‌ها است. قابلیتی که به کاربران اجازه می‌دهد تاگروهی از تب‌های باز را ذخیره کنند و شروعی تازه داشته باشند. این کار از شلختگی مرورگر جلوگیری و به سازماندهی کارها کمک می‌کند.

متأسفانه این قابلیت کاربردی از نسخه‌ی کرومیوم مایکروسافت اج حذف شد و تا کنون شاهد بازگشت آن نبودیم. اما حالا گوگل آن را به کروم آورده و نام گروه‌های تب (Tab Groups) را برای آن انتخاب کرده است. به کمک Tab Groups کاربران می‌توانند تب‌ها را به صورت گروهی ذخیره کنند و پس از اینکه دوباره کروم را باز کردند، آن‌ها را فرا بخوانند.

شما می‌توانید با رفتن به آدرس Chrome://flags and قابلیت Tab Groups را فعال کنید. سپس روی آن راست کلیک کنید و add to a new group را انتخاب کنید. با این کار تب‌ها را پس از بسته شدن کروم به صورت گروهی ذخیره می‌کنید.



منبع : mspu
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار