کد خبر: ۲۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 03
وقتی پای قدرت پردازش، دیتاسنتر و عظمت سرورها به میان می‌آید، مایکروسافت مانند یک الماس می‌درخشد. نه تنها این کمپانی دارنده سهم بسیار عظیمی از قدرت پردازشی جهان است، بلکه در زمینه ساخت این پایگاه‌ها به بهینه‌ترین و طبیعت دوستانه‌ترین شکل ممکن تبحر دارد. سوئد هدف جدید کلود مایکروسافت است.
به گزارش آی تابناک : مایکروسافت اعلام کرد که برخی از پیشرفته‌ترین پایگاه داده‌های خود را در سوئد ساخته است. این مرکز داده جدید در گوله(یوله(Gävle)) و ساندویکن در نظر گرفته شده است که در میان پایدارترین‌ها در جهان قرار دارد. مایکروسافت این مرکز داده‌ها را برای پاسخگویی به نیازهای سرویس‌های ابری آینده آماده می‌کند.

نوئله والش CVP، بخش عملیاتی ابر و نوآوری در Microsoft Corp می‌گوید:

ما قصد داریم دیتاسنتر سوئد دارای یکی از پایدارترین طراحی‌ها و فعالیت‌ها در جهان باشد. و منتهی به جاه طلبی ما برای دستیابی به صفر کربن (تولید کربن به میزان صفر) شود. طراحی پایگاه داده‌ای که ما در حال توسعه آن هستیم، کمک به تداوم تعهد مایکروسافت برای رسیدن به یک آینده‌ی پایدار و کم کربن خواهد نمود.

مایکروسافت با Vattenfall، یکی از بزرگترین تولید کنندگان و خرده فروشان برق و گرما در اروپا برای این پروژه کار خواهد کرد. این دو شرکت با هم کار خواهند کرد تا کاهش کربن مرکز داده در اروپا را به حداکثر برسانند.

کلود مایکروسافت قدم‌های غول‌آسا در دریا و خشکی بر می‌دارد و رد پا و اثر مخربی از خود به جای نمی‌گذارد. این کلود با شکوه است.

 



منبع : mspu
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار