کد خبر: ۲۴۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 02
مایکروسافت در حال حاضر بر روی ویندوز لایت کار می‌کند و اخیرا این شرکت جزئیات جدیدی در مورد سیستم عامل مدرن منتشر کرده که نشان می‌دهد هنوز هم در زمینه ارتقاء سیستم عامل کار می‌کنند.
به گزارش آی تابناک : در حالی که ما ایده‌ای در مورد ویژگی‌های ویندوز لایت نداریم، یک نشت جدید از اینسایدر مایکروسافت، WalkingCat تایید می‌کند که مایکروسافت ممکن است اجازه اجرا برنامه‌های Win32 را در ویندوز لایت بدهد. این سیستم عامل عمدتا برای آموزگاران و کسب و کارهایی است که نمی‌خواهند مردم برنامه‌های خود را از منابع ناشناخته نصب کنند و از این رو فرض کرده‌ایم که مایکروسافت اجازه اجرا برنامه‌های Win32 را نمی‌دهد.

ما نمی‌توانیم در مورد ویژگی‌ها این سیستم عامل مطمئن شویم، حداقل تا زمانی که مایکروسافت آن را منتشر کند. اما به نظر می‌رسد که این شرکت ممکن است برنامه‌های Win32 را مجاز اعلام کند. این باید خبر خوبی برای مربیانی باشد که می‌خواهند مجبور نباشند برنامه‌های خود را به فروشگاه مایکروسافت بفرستند. چراکه تنها راهی خواهد بود که این نرم‌افزار‌ها در ویندوز لایت کار کنند. در این لحظه ما هیچ تاریخ مشخصی در مورد معرفی ویندوز لایت نداریم، اما برخی شایعات نشان می‌دهند که ما به زودی به آن نگاهی خواهیم انداخت.



منبع : mspu 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار