کد خبر: ۲۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 02
مایکروسافت قصد دارد پشتیبانی آفیس موبایل از نسخه‌های قدیمی سیستم عامل گوگل را پایان دهد. این شرکت رسماً تایید کرد که نسخه‌های قدیمی اندروید تا اول جولای امسال پشتیبانی می‌شوند.
به گزارش آی تابناک : به گفته‌ی این شرکت اندروید نسخه‌ی ۵ یعنی Lollipop و تمامی نسخه‌های قبل از آن شامل این تصمیم می‌شوند. صفحه‌ی پشتیبانی آفیس به همراه لیست جدیدی از سیستم مورد نیاز برای اجرای آفیس موبایل به روزرسانی شد و مشخص شد که از ابتدای جولای 2019 فقط چهار نسخه‌ی آخر اندروید پشتیبانی می‌شوند. هم‌اکنون این نسخه‌ها شامل اندروید ۹ (Pie)، اندروید ۸ (Oreo)، اندروید ۷ (Nougat) و اندروید ۶ (Marshmallow) می‌شوند اما هنوز معلوم نیست که بعد از انتشار رسمی اندروید Q که دهمین نسخه به حساب می‌آید، چه تغییراتی در انتظار این لیست هستند.

البته بعد از پیگیری کاربر توییتری معلوم شد که نسخه‌های ۴٫۴ (KitKat) و ۵ (Lollipop) تا آخر همین ماه میلادی یعنی ژوئن پشتیبانی می‌شوند که این تفاوت چندانی را ایجاد نمی‌کند.

بر اساس آمار رسمی از درصد کاربران نسخه‌های مختلف اندروید که توسط گوگل منتشر شده است، نسخه‌های ۴٫۴ و ۵ روی هم رفته ۲۱٫۴% از کاربران فعال اندروید را تشکیل می‌دهند. این بدان معنی است که کاربران زیادی تحت تاثیر این تصمیم قرار می‌گیرند. با این حال به نظر می‌رسد که اگر شما هنوز در حال استفاده از آفیس روی یکی از دستگاه‌های ذکر شده هستید، باید به فکر بروزرسانی باشید.




منبع : NEOWIN 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار