کد خبر: ۲۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 01
مایکروسافت بی‌سر و صدا سیستم مورد نیاز برنامه‌های Office موبایل را بالاتر برده است و این یعنی کاربران گوشی‌های اندرویدی که از نسل‌های قدیمی این سیستم عامل استفاده می‌کنند باید در آینده‌ای نزدیک به فکر جایگزینی برای برنامه آفیس در گوشی خود باشند.
به گزارش آی تابناک : البته این موضوع چندان هم جای تعجب ندارد، اما در حال حاضر به‌طور دقیق مشخص نیست که چه تعداد از دستگاه‌های اندرویدی تحت تأثیر این تغییر قرار خواهند گرفت.

پایان دوره آفیس در اندروید کیت‌کت و لالی‌پاپ
به‌طور خلاصه برنامه‎‌های مایکروسافت آفیس در گوشی‌های اندرویدی که سیستم عامل آنها نسخه KitKat و Lollipop می‌باشد، از ماه جولای سال جاری از کار خواهند افتاد. طبق گفته مایکروسافت، آفیس برای گوشی‌های اندرویدی که نسخه قدیمی‌تر این سیستم عامل را دارند تنها تا پایان ماه ژوئن کار خواهد کرد؛ یعنی درست یک ماه. اما بعد از این تاریخ دیگر پشتیبانی در کار نخواهد بود.

وضیعت گوشی‌های آیفون چه خواهد شد؟
اگر شما از گوشی‌های آیفون اپل استفاده می‌کنید، این بار شانس با شما یار خواهد بود. مایکروسافت تأیید کرده است که همه برنامه‌های آفیس موبایل برای دستگاه‌های آیپد و آیفونی که دارای سیستم iOS 11.0 و بعد از آن می‌باشد، کار خواهد کرد. زمانیکه اپل نسخه جدید iOS را منتشر کرد، سیستم مورد نیاز آفیس دو نسخه اخیر خواهد بود، یعنی نسخه جدید و نسخه قبلی آن.

بنابراین اگر از کاربران سیستم عامل اندروید نسخه لالی‌پاپ و کیت‌کت هستید، بهتر است این نکته را مد نظر داشته باشید که برنامه مایکروسافت آفیس تنها یک ماه دیگر برروی گوشی هوشمند شما پشیبانی خواهد شد. اگر برای شما سوال است که برنامه‌های آفیس کدام‌ها هستند، این لیست شامل برنامه‌های موبایلی Word، Power Point و Excel و چند برنامه دیگر می‌شود.  




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار