کد خبر: ۲۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 30
قابلیت تشخیص چهره یکی از قابلیت هایی است که در بین گوشی هایی هوشمند بسیار رایج بوده و به لپ تاپ ها هم رسیده است اما تاکنون این قابلیت را در مانیتورها مشاهده نکرده بودیم.

به گزارش آی تابناک : باید بگوییم که در کامپیوتکس این اتفاق افتاد و در مانیتور جدید MSI MPG341CQR قابلیت تشخیص چهره در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این قابلیت در واقع به شما این امکان را می دهد تا به سرعت مشخصات خود را بدهید و وارد سیستم شوید. البته MSI در ابتدا این قابلیت را در CES امسال معرفی کرده بود و قصد دارد تا این محصول را در ماه های آینده با قیمت 799 دلار به عرضه کند. در ادامه جزییات بیشتر این محصول را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

معرفی مانیتور MSI MPG341CQR

مانیتور 34 اینچی Ultrawide جدید MSI با رزولوشن QHD ارائه شده و از نسبت تصویر 21:9 بهره می برد. رزولوشن دقیقا این مدل 1440×3440 بوده و از انحنای 1800R برخوردار است. پنل VA این مانیتور ضد تابش بوده و از نرخ بازسازی تصویر 144 هرتز بهره می برد. زمان پاسخ دهی این مدل به 1 میلی ثانیه می رسد که عملکردی عالی را ارائه خواهد کرد. اما در نهایت می رسیم به وبکم این مانیتور با قابلیت تشخیص چهره که می تواند برای تنظیم نور صفحه در اتاق های بسیار روشن یا تاریک عملکرد خوبی داشته باشد. نسبت کنتراست مانیتور MPG341CQR به 1:3000 می رسد و از 84 درصد رنگ های DCI-P3 و 105 درصد از رنگ های sRGB پشتیبانی می کند در نتیجه شاهد گستره وسعی از رنگ ها در این مانیتور خواهیم بود. حداکثر میزان روشنایی آن به 400 نیت می رسد در نتیجه انتظار می رود که در این مانیتور جدید MSI شاهد رنگ هایی رنده و درخشان باشیم زیرا علاوه بر میزان روشنایی شاهد پشتیبانی از 1.7 میلیارد رنگ خواهیم بود. در این مانیتور از درگاه های HDMI 2.0، USB 3.2 Type-A , Type-B، DisplayPort 1.4 و در نهایت جک هدفون پشتیبانی شده است. در نتیجه تمامی درگاه های موردنیاز کاربران در این مدل ارائه شده است و جای نگرانی هیچ کمبودی نخواهد بود.

قابلیتی دیگری که در این مدل از سوی MSI ارائه شده قابلیت Night vision یا همان قابلیت دید در شب است که یک فناوری خوب برای گیمرها به حساب خواهد آمد. این قابلیت در واقع این امکان را می دهد تا نقاط تاریک تصاویر شناسایی شوند و این نقاط روشن تر ارائه شوند در نتیجه شاهد کیفیت بهتری از تصاویر خواهیم بود و این موضوع حتی نتیجه بهتری را برای آن قسمت بسیار تاریک گیم آف ترونز خواهد داشت. در طراحی این مدل شاهد نوارهای RGBهستیم که در پایین مانیتور قرار گرفته اند و در پشت آن هم دیده می شوند.

MSI اعلام کرده که این مانیتور جدید و پیشرفته در سه ماه سوم سال جاری ارائه خواهد شد و با قیمت 799 دلار در بازار عرضه می شود. البته انتظار می رود که چنین محصولی با قیمت بالاتری ارائه شود اما ظاهرا قیمت گذاری مناسبی انجام شده است.



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار