کد خبر: ۲۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 30
عنوان Dauntless اثر استودیوی Phoneix Labs پس از خارج شدن از فاز بتا به بزرگ‌ و بزرگ‌تر شدن خودش روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی همچنان ادامه می‌دهد. حال این بازی پس از عبور کردن از مرز ۵ میلیون بازیکن در دو روز گذشته، اکنون این بازی شکار هیولای Free to play به داشتن بیش از ۶ میلیون بازیکن دست پیدا کرده است. جزئیات بیشتر این خبر را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.
به گزارش آی تابناک : در یک توییت رسمی، تیم توسعه دهنده این بازی از طرفداران و بازیکنان این بازی تشکر و قدردانی کردند و همچنین به ذکر یک سری آمار جالب و قابل توجه نیز پرداختند.

به عنوان مثال ۶۰ درصد از پارتی‌های شکار هیولایی که تا به حال در عنوان Dauntless به انجام رسیده است، از طریق قابلیت کراس پلی یا بازی میان پلتفرمی بوده است. لازم به ذکر است که بار دیگر نیز باید یادآوری کنم Dauntless جزو معدود و انگشت‌ شمارترین بازی‌هایی است که به طور کامل از قابلیت بازی میان پلتفرمی (کراس پلی) و پیشروی میان پلتفرمی (Cross Progression) روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی پشتیبانی می‌کند در حالی که پشتیبانی از این قابلیت‌ها روی نسخه‌های موبایل و نینتندو سوییچ این بازی نیز در آینده به آن اضافه خواهند شد. همانطور که گفتم، این بازی یکی از معدود بازی‌های موجود در بازار بازی‌های ویدیویی است که به طور کامل از این قابلیت‌ها پشتیبانی می‌کند و به نظر می‌رسد اکنون اضافه شدن این ویژگی‌ها کاملا ارزشش را داشته و جواب خودش را پس داده است.

برخی دیگر از آمار و ارقامی که از این بازی اعلام شده، نشان می‌دهد که ۲۰ میلیون شکار هیولا از زمان عرضه این بازی تا به حال انجام شده است و بازیکنان این بازی نیز از آن زمان تا به حال ۱۵ میلیون ساعت به انجام دادن این بازی مشغول بوده‌اند. ظاهرا Riftstalker در حال حاضر خطرناک‌ترین و مرگ‌بارترین حیوان نیرومند و عظیم الجثه در این بازی است و همینطور تعداد سگ‌های اهلی شده هم به طور شگفت انگیز و غیر قابل باوری بالا بوده است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با وجود ویژگی‌ های جذاب و هیجان انگیز Dauntless به این بازی علاقه مند هستید و دوست دارید آن را تجربه کنید تا با دوستان خود روی پلتفرم‌های دیگر برای اولین بار به انجام یک بازی بپردازید، می‌توانید همین الان این بازی را روی هر پلتفرمی که دوست دارید انجام دهید.




منبع : GAMING BOLT
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار