کد خبر: ۲۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 29
در جریان نمایشگاه Computex 2019 (کامپیوتکس 2019) شرکت Dell نسل جدید لپ تاپ XPS 15 خود را معرفی کرد. این لپ تاپ برای باری دیگر در همان بدنه‌ایی تولید شده که چهار سال قبل برای سری XPS در نظر گرفته شد. و این بدان معناست که همچنان پورت پین شارژ باقی است و هنوز شارژر 130 واتی USB نوع C را در اختیار نگرفته، شارژری که در لپ تاپ XPS 15 2-in-1 مورد استفاده قرار گرفته است.

به گزارش آی تابناک : در حال حاضر دارای پردازنده نسل نهم  Core سری H است که قابلیت ارتقا به پردازنده Core i9 را دارد. این بدان معناست که شما می‌توانید برای اولین بار، یک octa-core CPU در یک لپ تاپ XPS از شرکت Dell داشته باشید. همچنین این لپ تاپ دارای پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce GTX 1650 می‌باشد که کارایی دستگاه را نسبت به نسل قبلی GTX 1050 Ti افزایش می‌دهد.

همچنین برای اولین بار می‌توان لپ تاپ XPS را با صفحه نمایش 4K OLED پیکربندی کرد. این بدان معناست که رنگ مشکی واقعی و رنگ‌های زنده و روشن بیشتری را تجربه خواهید کرد. با یک پس زمینه مشکی در صفحه نمایش، شما حتی نمی‌توانید انتهای قاب دور صفحه نمایش را تشخیص بدهید و حتی نمی‌توانید ببینید که قاب نازک InfinityEdge این لپ تاپ از کجا شروع می‌شود. اگر مدل 4K را انتخاب کنید، می‌توانید UltraSharp 4K لمسی با روشنایی 500nit و یا OLED 4K بدون حالت لمسی با روشنایی 400nit را انتخاب کنید، تفاوت هر کدام از این دو در تصویر بالا دیده می‌شود. مدل 1080p نیز برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده که عمر باتری آن تا 20.5 ساعت ذکر شده است.

این لپ تاپ از WiFi 6 پشتیبانی می‌کند، وعده داده شده که Killer AX1650 سه برابر سریعتر از 802.11ac است. و البته، وب کم این دستگاه در بالای صفحه نمایش قرار گرفته شده که به قیمت قربانی شدن قابلیت تشخیص چهره در این لپ تاپ بوده و Dell آن را در این لپ تاپ کنار گذاشته است. گرچه سنسور اثر انگشت را دارد و در دکمه پاور دستگاه قرار گرفته است.

شما می‌توانید آن را با 64GB Dual Channel DDR4 2666MHz رم و دو ترابایت PCIe 3×4 SSD فضای ذخیره سازی پیکربندی کنید. وزن دستگاه چهار پوند است، و بدنه این دستگاه در نقاطی که در مدل‌های قدیمیتر ضخیم بوده 17mm باریکتر شده (و در نقاط باریکتر 11mm) تغییر سایز داده است.

Dell عنوان کرده XPS 15 جدید به زودی به بازار ارائه می‌شود و شروع قیمت آن 999.99 دلار خواهد بود، البته قیمت مدل OLED با 1.899.99 دلار آغاز می‌شود.



منبع : NEOWIN 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار