کد خبر: ۲۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 29
اینتل از این محصول به عنوان Touchbar of the Future یا تاچ بار آینده یاد کرده. این تاچ بار دارای صفحه نمایشی است که بعد از بستن لپ‌تاپ نیز قابل استفاده خواهد بود.

به گزارش آی تابناک : در واقع تاچ‌پد تبدیل به یک نمایشگر OLED خمیده شده که می‌تواند برخی نرم‌افزارها و اطلاعات را حتی در زمانیکه دستگاه خاموش است، به نمایش بگذارد. در حالت تئوری لپ‌تاپ شما اطلاعات بسیار مهمی را نگهداری می‌کند که در زمان بسته بودن غیرقابل دسترس هستند. در نسخه دمویی که در کامپیوتکس نشان داده شد، یکی از مهندسین اینتل نحوه استفاده از تقویم و کنترل برنامه اسپاتیفای را روی این نمایشگر بسیار کوچک نشان داد. حتی برخی دستورات دستیار صوتی Alexa نیز در اینجا حضور دارند.

تاچ‌پد جدید اینتل از یک لایت بار OLED برخوردار است

این نمایشگر در واقع تمام تاچ‌پد را شامل می‌شود اما ظاهرا اینتل قصد ندارد از قسمت‌های دیگر استفاده کند مانند دیگران از آن استفاده کند (کاری که ایسوس با ScreenPad انجام داده). برای پایین نگه داشتن مصرف باتری، نمایشگر OLED توسط یک پردازنده از سری Atom که جدا از پردازنده اصلی است، قدرت می‌گیرد.

ظاهرا اینتل برای مدت یکسال و نیم است که روی این نمونه اولیه کار می‌کند اما مطمئن نیست که تولید کنندگان بتوانند چنین چیزی را روی طراحی‌های خود پیاده سازی کنند.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار