کد خبر: ۲۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 29
طبق شایعاتی که یکی از رسانه‌های کره‌ای روز گذشته مطرح کرده است، گلکسی فولد اولین گوشی تاشوی سامسونگ قرار نیست که در ماه ژوئن سال 2019 هم به بازار عرضه شود. نشریه The Korea Herald مدعی است که منابع آنها از این خبر چند نفر از مقامات مخابراتی در کره جنوبی بوده‌اند.
به گزارش آی تابناک : اگر این شایعه صحیح باشد بدان معنی است که گلکسی فولد سامسونگ حداقل تا اواخر جولای 2019 نیز به بازار عرضه نمیشد و پیش‌بینی‌های سامسونگ درخصوص اهداف فروش این دستگاه آنگونه که مورد انتظار بود، نخواهد شد. سامسونگ تا این لحظه در رابطه با تأخیر دوباره عرضه گوشی تاشوی خود سکوت کرده است. این درحالیست که DJ Koh در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده بود که تصمیم درخصوص زمان به بازار آمدن گلکسی فولد در چند روز آینده گرفته خواهد شد. غاقل از آنکه او در روز 9 می این خبر را اعلام کرد و حالا تقریباً سه هفته از آن تاریخ گذشته است.

به تازگی وبسایت Best Buy تمامی پیش‌فروش‌های گوشی گلکسی فولد را لغو کرده است. در پیغامی که این وبسایت برای کسانیکه دستگاه Galaxy Fold را پیش خرید کرده‌اند به‌طور واضح اعلام شده است که حتی آنها هم از زمانی که سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند تاشوی خو را به بازار عرضه کند خبر ندارند.

انتخابی سخت پیش روی سامسونگ
واضح است که سامسونگ باید خیلی زود درخصوص وضعیت گوشی گلکسی فولد تصمیم بگیرد. اینکه آیا قصد دارد این دستگاه را به بازار ارائه کند یا خیر. اگر این انتظار طولانی مدت شود، Galaxy Fold سامسونگ همه جلوه خود را از دست خواهد داد و کاربران دیگر اشتیاقی به تهیه آن نخواهند داشت. از طرف دیگر اگر دستگاه را پیش از آنکه به طور کامل آماده شود در اختیار خریداران قرار دهد، دردسرها حتی از آن هم بیشتر خواهد شد.

سامسونگ پس از آنکه چند نمونه از دستگاه‌های فولد خود را در اختیار خبرنگاران قرار داد، با مشکلاتی در زمینه نمایشگر روبه‌رو شدند و این سرآغاز به تأخیر خوردن فرآیند هب بازار آمدن این گوشی شد.
گلکسی فولد سامسونگ ماه آینده نیز به بازار ارائه نخواهد شد



منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار