کد خبر: ۲۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 28
ریزر امروز از نسخه‌ی جدید لپ تاپ‌های در حال تکامل Blade خود در جریان رویداد کامپیوتکس 2019 برای تولیدکننده‌گان محتوا رونمایی کرد. به عنوان عضوی از پروژه‌ی RTX Studio شرکت NVIDIA، هر دو نسخه با بهترین سخت افزار و حافظه‌ی ذخیره سازی بالا برای انجام فعالیت‌های سنگین مانند ساخت مدل‌های سه بعدی یا رندر ویدیوها عرضه می‌شوند.

به گزارش آی تابناک : اجازه دهید با نسخه‌ی 15 اینچی شروع کنیم. این نسخه دارای صفحه نمایش 4K لمسی از نوع OLED می‌باشد که رنگ‌های شادابی را نمایش می‌دهد. قلب تپنده‌ی این لپ تاپ یک پردازنده‌ی Core i7-9750 اینتل در کنار گرافیک Quadro RTX 5000، محصول جدید NVIDIA، به همراه 16GB VRAM و 32GB RAM و یک ترابایت فضای ذخیره سازی از نوع NVMe SSD می‌باشد.

نسخه‌ی دیگر این لپ تاپ، نسخه‌ی 17 اینچی می‌باشد که انتظار می‌رود اندکی قدرتمند‌تر باشد. صفحه نمایش این نسخه از نوع 4K 120Hz می‌باشد. سخت افزار آن شامل پردازنده‌ی Core i9-9880H اینتل و گرافیک NVIDIA Quadro RTX 5000  و 32GB RAM به همراه یک ترابایت حافظه‌ی NVMe SSD است.

هر دوی این لپ تاپ‌ها در رنگ جیوه‌ی سفید (Mercury White) در کنار درایورهای NVIDIA Studio عرضه خواهند شد که بهبود کارایی در اپلیکیشن‌هایی از قبیل DaVinci Resolve و Adobe Lightroom را به همراه دارند. اما اگر به این قدرت احتیاجی نداشته باشید یک نسخه‌ی همراه با گرافیک NVIDIA GeForce GTX نیز در عرضه خواهد شد. ریزر در طول نمایشگاه computex 2019 اعلام کرد که این لپ تاپ‌ها تا انتهای امسال عرضه خواهند شد و قیمت و سایر اطلاعات در آینده مشخص خواهد شد.


منبع : WINDOWS CENTRAL 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار