کد خبر: ۲۴۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 28
عنوان Fortnite یکی از ترندهای دنیای بازی‌های ویدئویی است و قطعا طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیا دارد. خیل عظیمی از گیمرهای این بازی روی پلتفرم اکس‌باکس وان مشغول به تجربه آن هستند و بدون شک این افراد دوست دارند تا محصولاتی با تم بازی مورد علاقه خود داشته باشند. برای این دسته از افراد، حامل خبر بسیار خوبی هستیم.
به گزارش آی تابناک : به نظر می‌رسد که مایکروسافت در  حال آماده‌سازی یک باندل از اکس‌باکس وان اس با طرح Fortnite است که قطعا برای طرفداران این عنوان چشم‌گیر جلوه می‌کند. این باندل ویژه رنگی بنفش دارد و البته به غیر از ظاهر ویژه و زیبا، موارد دیگری را هم همراه با خود خواهد داشت. این باندل در حال حاضر Xbox One S Fortnite Limited Edition نام دارد و همراه با خود یک اسکین جدید برای بازی Fortnite با نام Dark Vertex خواهد داشت و در کنار آن، ۲ هزار واحد از پول V-Bucks مربوط به بازی هم در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت. همچنین به نظر این باندل یک ماه اشتراک ایکس‌باکس لایو گلد، یک ماه اشتراک EA Access و یک ماه اشتراک گیم‌پس نیز در خود جای خواهد داد.

هنوز معلوم نیست که مایکروسافت چه زمانی این باندل را عرضه می‌کند ولی از دیگر ویژگی‌های این باندل می‌توان به یک کنسول ایکس‌باکس وان اس با حافظه داخلی یک ترابایتی و درایو نوری بلو-ری اشاره کرد. این اولین بار نیست که مایکروسافت تصمیم به عرضه یک باندل برای ایکس‌باکس وان اس با تم یک بازی می‌گیرد و قبلا هم شاهد انجام کار مشابه برای بازی‌هایی چون Minecraft بوده‌ایم.

مایکروسافت قرار است تا در نمایشگاه E3 امسال حضور پررنگی داشته باشد و هیچ بعید نیست که اکس‌باکس وان اس بنفش رنگ با تم Fortnite هم یکی از برنامه‌های این شرکت برای کنفرانس خود باشد. به هر روی، برای یافتن پاسخ سوالات خود تنها باید مدت کمی را منتظر بمانید.



منبع : ورج 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار