کد خبر: ۲۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 26
علاقه‌مندان به بازی Fortnite با خرید باندل ایکس باکس وان ایکس این بازی، کاراکتر Dark Vertex و ۲ هزار وی‌باکس را دریافت خواهند کرد.
به گزارش آی تابناک : یکی از مواردی که در صنعت بازی‌های ویدیویی شاهد آن هستیم، عرضه باندل‌های کنسولی مختلف برای بازی‌های ویدیویی است که جنبه‌ی تبلیغاتی دارد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت به‌زودی باندل ایکس باکس اس خود را برای بازی Fortnite عرضه می‌کند.

یک وبسایت آلمانی به‌تازگی کنسول ایکس باکس وان اس جدیدی را برای فروش گذاشته است و اعلام کرده که این کنسول، در واقع باندل بازی فورتنایت است. باندل فورتنایت دارای ظاهری بنفش‌رنگ با حال‌وهوای فورتنایت است و کاربران با خرید این کنسول، کاراکتر Dark Vertex را هم به رایگان دریافت خواهند کرد. همچنین ۲ هزار وی‌باکس هم برای خریداران در نظر گرفته شده است. متاسفانه اعلام نشده است که این کنسول در چه تاریخی عرضه می‌شود، اما اعلام شده است که تا چند روز آینده با قیمت ۲۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

از دیگر محتویات باندل فاش شده هم می‌توان به اشتراک یک ماهه سرویس Xbox Game Pass و ایکس باکس لایو گلد اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تصویر باندل Xbox One S بازی فورتنایت را می‌توانید در عکس این مطلب مشاهده کنید.





منبع : یوروگیمر 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار