کد خبر: ۲۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 26
عنوان Fortnite یکی از پرطرفدارترین بازی‌های جهان است و روزانه بسیاری از مردم وقت خود را صرف این بازی روی پلتفرم‌های مختلف می‌کنند. علی‌رغم پشتیبانی خیلی خوب «اپیک گیمز» (Epic Games) از این بازی، ولی هنوز هم گاهی اوقات Fortnite با مشکلاتی روبرو می‌شود و اخیرا هم دوباره این بازی با یک مشکل ناراحت‌کننده مواجه شده است.

به گزارش آی تابناک : اخیرا تعدادی از گیمرها برای ورود (Login) به Fortnite با مشکلاتی روبرو بوده‌اند و این مشکلات، مختص یک پلتفرم خاص هم نبوده و گویا سراسری بوده است. این مشکل سبب شده تا آن‌ها نتوانند به تجربه‌ی بازی مورد علاقه خود بپردازند. صدای طرفداران البته به گوش اپیک گیمز رسیده و این شرکت خبر داده که گزارش‌های مختلفی را دریافت کرده که مربوط به تمام پلتفرم‌های بازی بوده است. این شرکت وضعیت سرورهای بازی را زیر نظر گرفت و به دنبال دلایل این مشکل بوده است.

اپیک گیمز حتی در توییتر هم به این مشکل پرداخته و حساب رسمی توییتری این شرکت با بازتاب این مشکل، خبر داد که اعضای این شرکت سخت مشغول بررسی دلایل ایجاد این مشکل و رفع آن‌ها هستند. در این بین حتی وضعیت سرورهای بازی در سایت رسمی آن هم به حالت «عملکرد با اختلال» درآمد تا گیمرها به خوبی در جریان این وضعیت قرار بگیرند.

البته، جا دارد به این نکته هم اشاره کنیم که مشکل یاد شده برای تمام کاربران پیش نیامده و بوده‌اند افرادی که از اقصی نقاط جهان، توانسته‌اند بدون هیچ مشکلی به سرورهای بازی متصل و به لابی مورد نظرشان هدایت شوند. حتی افرادی هم که با مشکل مواجه بوده‌اند، تلاش کرده بودند تا با چندین و چند بار تلاش به سرورهای بازی متصل شوند و حتی برخی از این شیوه نتیجه هم گرفته‌اند.

بازی Fortnite برای ویندوز و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد و تجربه آن رایگان است.


منبع : slash gear 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار