کد خبر: ۲۴۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 26
به طور حتم شما با اپلیکیشن OneNote آشنا هستید. اما به غیر از آن، ابزار دیگری به نام Sticky Notes در ویندوز وجود دارد که به شما در یادداشت برداری کمک می‌کند. خبر خوب اینکه هر دو ابزار امروز بروزرسانی جدیدی دریافت کردند که ویژگی‌ها و بهبودهای مهمی را شامل می‌شود.
به گزارش آی تابناک : اجازه دهید با Sticky Notes شروع کنیم. بعد از نصب آخرین نسخه، یعنی نسخه‌ی 3.6.73، موقعیت و اندازه‌ی یادداشت‌های شما به همان صورت که آن‌ها را رها کردید، باقی خواهند ماند. در زیر لیست تغییرات رسمی را مشاهده می‌کنید :

موقعیت و اندازه‌ی یادداشت‌ها بعد از مدتی فراموش می‌شدند. ما آن‌ها را سر جایشان چسباندیم و پنجره‌های شما دقیقا همان‌طور که رها شدند، باقی خواهند ماند.
نوشتن در زبان کره‌ای باعث تکرار حروف می‌شد. اکنون این مشکل رفع شده است.
همچنین آخرین بروزرسانی OneNote قابلیت جذابی را به آن اضافه کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌هایی که مایکروسافت به این برنامه اضافه کرده است نوار مدرن است. کاربرانی که از نسخه‌ی تحت وب OneNote استفاده می‌کنند نیز شاهد حضور نوار مدرن، بدون هیچ گونه دستکاری در ویژگی‌های قبلی هستند. با استفاده از این لینک می‌توانید تغییرات ایجاد شده را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید برای دریافت آخرین نسخه‌ی Sticky Notes از این‌جا اقدام کنید.





منبع : mspu 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار