کد خبر: ۲۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 25
مدتی قبل بود که گوگل از پروژه‌ی جاه طلبانه‌ی استیدیا که به نوعی سرویس گیمینگ این شرکت به حساب می‌آید پرده برداری کرد. اما تاکنون به طور رسمی حرفی در مورد قیمت و تاریخ انتشار آن به میان نیامده است.

به گزارش آی تابناک : اگر شما نیز منتظر بودید تا اطلاعات بیشتری در مورد این سرویس استریم به دست بیاورید، باید به شما بگوییم که اکنون زمان آن فرارسیده است.

امروز حساب رسمی Google Stadia در توییتر تایید کرد که قیمت، لیست بازی‌ها، و تاریخ انتشار این سرویس در تابستان پیش رو اعلام خواهد شد.

اگر شما از پروژه‌ی استیدیا گوگل مطلع نیستید، باید به شما بگوییم که استیدیا یک سرویس استریم گیم می‌باشد که به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به سخت افزار قدرتمند، نرم افزار خاص یا هر نوع دستگاه دیگری، به بازی کردن عناوین بزرگ و با کیفیت بپردازید.

انتظار می‌رود که این سرویس امسال و ابتدا در آمریکا، کانادا، بریتانیا و اروپا دردسترس قرار بگیرد. هدف گوگل از توسعه‌ی این پروژه حذف دانلود‌های سنگین، پچ‌های درون بازی و صبر کردن برای آن‌ها است. همچنین گوگل می‌خواهد استیدیا را به هر صفحه‌ نمایشی از جمله دسکتاپ‌ها، لپ تاپ‌ها، تلویزیون‌ها و موبایل‌ها ببرد. استیدیااز کنسول بی نیاز است و محدودیتی در ایده یا پلتفرم گیمرها ایجاد نمی‌کند. تمام پردازش‌های سخت افزاری در سرورهای ابری گوگل انجام می‌شوند.

سرویس استیدیا از اکثر کنترلرها پشتیبانی می‌کند. به این معنی که شما می‌توانید از کنترلر موجود هر کنسولی که دارید استفاده کنید. البته استیدیا خود یک کنترلر مخصوص دارد که Stadia Controller نامیده می‌شود و به کمک وای فای به دستگاه مورد نظر شما متصل می‌شود.

به نظر شما Stadia می‌تواند رقیبی قدرتمند برای سرویس xCloud مایکروسافت باشد؟



منبع : mspu 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار