کد خبر: ۲۴۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 25
بدون شک یکی از عناوینی که با گذشت چند سال از معرفی آن، انتشارش با موانع مختلفی مواجه شد، بازی زامبی محور Dead Island 2 است. این بازی نخستین بار در گیمزکام 2014 طی کنفرانس سونی رونمایی شد اما با گذشت 5 سال همچنان در دست توسعه است.
به گزارش آی تابناک : البته در گاهی مواقع سازندگان به توقف توسعه آن اشاره کردند اما در نهایت به تازگی شرکت THQ Nordic اعلام کرد روند ساخت بازی Dead Island 2 همچنان ادامه دارد و توقفی صورت نگرفته است. همانطور که می دانید مدتی قبل شرکت THQ Nordic آی پی موردبحث را از شرکت آلمانی Deep Silver خریداری کرد و از این رو دیگر شرکت مورد اشاره هیچ تملکی روی آن ندارد.

اخیرا نیز مشخص شد THQ Nordic بیش از 80 بازی جدید را در دست ساخت دارد و این طور پیداست می خواهد موفقیت های THQ قبلی را مجدد زنده کند. Lars Wingfors مدیرعامل شرکت THQ Nordic در گفتگو با رسانه ها اشاره ای به ادامه توسعه Dead Island 2 داشته و مشخص کرده که طرفداران نباید تصور کنند این بازی دیگر منتشر نخواهد شد. این درحالی است که ساخت همچنان ادامه دارد و باید برای کسب جزئیات بیشتر منتظر بمانند.

آخرین بار در سال گذشته بود که صفحه توییتر بازی Dead Island 2 آشکار کرد، این بازی همچنان در دست ساخت قرار دارد. متاسفانه THQ Nordic هیچ اشاره ای به تاریخ عرضه بازی نداشته و بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود چه زمانی می توان این عنوان جذاب و سرگرم کننده را تجربه کرد. عنوانی که در معرفی اولیه واکنش های مثبتی کسب کرد اما مشکلات به وجود آمده برای شرکت ناشر، کش و قوس هایی داشت و روند ساخت را با تاخیر و مسئله ای رو به رو ساخت.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود این شرکت ناشر چه تاریخی را برای انتشار در نظر گرفته است.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار