کد خبر: ۲۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 25
تا امروز در پلتفرم IGTV اینستاگرام فیلم ها و ویدیوها در حالت عمودی پخش می شد.

به گزارش آی تابناک : این فرمت کمی سنتی بود زیرا در مواردی ویدیوها افقی بوده اند و پخش آن ها در حالت عمودی جلوه خوبی نداشت. اما از این پس این قابلیت در اینستاگرام تغییر کرد و شاهد پخش ویدیوهای افقی در حالت افقی خواهیم بود. در ادامه با توضیحات بیشتر همراه باشید.

پخش ویدیوهای در حالت افقی در IGTV

اینستاگرام اینگونه اعلام کرد که:

به تازگی از کاربران می شنیدیم که به فرمت افقی برای انتشار و آپلود ویدیوهای خود نیاز دارند و این تقاضا هم از سوی تولیدکنندگان ویدیوها بود و هم از بینندگان شنیده شده بود. به همین دلیل این قالب افقی برای نمایش ویدیوهای ارائه شد.

پخش ویدیوهای در حالت افقی در IGTV

باید اشاره کنیم که IGTV در سال 2016 راه اندازی شد و دیگر در بروزرسانی ها شاهد پیشرفت و بهبود آن نبوده ایم و به قولی فراموش شد. البته IGTV تنها بخش کوچکی از موفقیت اینستاگرام به حساب می آید و هنوز به اندازه استوری محبوبیت پیدا نکرده است اما وجود چینین قابلیتی در اینستاگلرام لازم بود تا کاربران بتوانند ویدیوهای طولانی مدت خود را به اشتراک بگذارند.

به هر جهت اینستاگرام در تلاش است تا محبوبیت IGTV را با قابلیت های پیشرفته بیشتر کند. اگر IGTV بتواند قابلیت های کاربردی را در اختیار کاربران قرار دهد به راحتی می تواند جایگزین خوبی برای یوتیوب باشد. اکنون هم این قابلیت پخش ویدیوهای افقی می تواند پیشرفت خوبی برای IGTV باشد و قطعا نظر کاربران بسیاری را به خود جلب خواهد کرد. به نظر شما IGTV با چه قابلیت های دیگری می تواند نظر کاربران را جلب نماید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار