کد خبر: ۲۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 23
در حالی که هنوز مشخص نیست وضعیت Galaxy Fold به کجا می رسد اما نسخه گیم آف ترونز یعنی نسخه لوکس این دستگاه با طرحی از گیم آف ترونز در اختیار یک شرکت روسی لوکس قرار خواهد گرفت.

به گزارش آی تابناک : در حالی که طراحی Galaxy Fold شبیه به کتاب است در نتیجه طراحی بیرون آن با طرح های کتاب گیم آف ترونز بسیار الهام بخش و جذاب ارائه شده است. در ادامه جزییات بیشتر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

Galaxy Fold با طرح لوکس گیم آف ترونز

قسمت آخر گیم آف ترونز

بدنه Galaxy Fold در این طراحی شبیه به بدنه کتاب طراحی شده و در قسمت بیرونی شاهد طراحی های برجسته ای هستیم و با رنگ طلایی زیبایی آن چندبرابر شده است. از سوی دیگر شاهد نقشه گیم آف ترونز در پشت بدنه این مدل هستیم که بر اساس نقشه هفت پادشاهی طراحی شده است. طرح این مدل بسیار زیبا، شکیل و لوکس بوده و قطعا یک مدل منحصر به فرد برای کاربران و حتی شرکت سامسونگ خواهد بود. در این طراحی شاهد نمادهای مهمی چون طرح پرچم ها و طرح قلعه ها یا حتی اژدها هستیم.

گیم آف ترونز

این طراحی جدید و منحصر به فرد، Galaxy Fold را به یک اثر هنری تبدیل کرده و در واقع یک نسخه سفارشی برای طرفداران شدید گیم آف ترونز است. این محصول هنوز به مرحله فروش نرسیده و فعلا در مرحله پیش فروش است. در این طراحی بدنه از چرم و کربن استفاده شده است. شاید فکر کنید که قیمت آن همچنان 1980 دلار باشد اما باید بگوییم که Galaxy fold در این نسخه سفارشی بسیار گرانقیمت خواهد بود و هزینه آن به 8180 دلار می رسد با این حال این محصول با قیمت 7700 دلار در اختیار مصرف کنندگان روسیه قرار خواهد گرفت.

گوشی لوکس سامسونگ

چند روز پیش، ادعا شده بود که سامسونگ نقاط ضعف Galaxy Fold را رفع کرده است و در سخت افزار آن تجدید نظر شده در نتیجه شاهد کیفیت و عملکرد بهتری از این محصول هستیم که فعلا در مرحله آزمایش قرار خواهد داشت.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار