کد خبر: ۲۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 May 23
شنیده‌ها حاکی از این است که استودیوی A4 Games که کار ساخت و توسعه عنوان Metro: Exodus که مدتی پیش به انتشار رسید را انجام داده بود، در حال همکاری با شرکت ناشر THQ Nordic است تا عنوان بعدی خود را به انتشار برساند. شاید سابقه THQ Nordic در فروم‌ها و انجمن‌های گیمینگ زیاد درخشان نباشد و طرفداران آنچنان زیادی نداشته باشد اما زمانی که نوبت به عرضه بازی‌های آن‌ها می‌رسد، می‌بینیم که هیچ یک از این انتقاد‌ها روی کار آن‌ها تاثیر گذار نبوده است.

به گزارش آی تابناک : در واقع با عرضه هر عنوان جدیدی از این شرکت ناشر، می‌بینیم که با وجود همه سختی‌ها و نوک پیکان انقادهایی که به سمت آن‌ها نشانه گیری شده بود، باز هم آن‌ها تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بهترین خروجی ممکن را ارایه دهند که واقعا این کارشان جای ستایش و قدردانی دارد. به نظر می‌رسد که هیچ چیز نمی‌تواند آن‌ها را متوقف کند تا کارشان را به خوبی به انجام نرسانند. در شمارش و آمارگیری قبلی که از بازی‌های در دست ساخت این شرکت به انتشار رسیده بود، مشخص شده بود که THQ Nordic در آن زمان حدود ۵۵ پروژه در دست ساخت داشت که این آمار متعلق به ماه نوامبر سال گذشته است که اکنون از این هم بالاتر رفته.

همانطور که این شرکت ناشر در گزارش مالی آخر خود اعلام کرده، شرکت‌های THQ Nordic, Deep Silver و همینطور Coffee Stain در مجموع ۸۰ بازی مختلف در دست ساخت و توسعه دارند که در حال ساخته شدن هستند. ۴۸ تا از این بازی‌ها هنوز به معرفی گذاشته نشده‌اند که با توجه به پیش رو بودن بزرگ‌ترین رویداد معرفی و نمایش بازی‌های رایانه‌ای سال یعنی رویداد E3، انتظار می‌رود که تعداد زیادی از آن‌ها رونمایی شوند. با همه این اوصاف یکی از این بازی‌ها هست که در میان دیگران خودنمایی می‌کند و ممکن است برای عده زیادی از مردم جلب توجه کند و دوست داشته باشند آن را تجربه کنند یا حداقل بدانند این بازی چطور عنوانی است. این عنوان هم ظاهرا قرار است یک پروژه AAA باشد که هنوز به طور رسمی معرفی هم نشده و قرار است توسط استودیوی A4 Games که مدتی پیش کار ساخت و توسعه عنوان Metro: Exodus را انجام داده بود و سایر نسخه‌های این سری را نیز ساخته است، توسعه پیدا کند. این استودیوی توسعه دهنده بار دیگر با شرکت ناشر THQ Nordic برای ساخت و توسعه یک پروژه جدید اعلام همکاری کرده‌اند.

با وجود تمام عناوین و بازی‌هایی که در حال حاضر با وابستگی به شرکت ناشر THQ Nordic در دست ساخت و توسعه قرار دارند، بعید است که به این زودی‌ها چیز زیادی از هر کدام از این بازی‌ها بشنویم و یا اطلاعات به درد بخوری از آن‌ها به دست بیاوریم. با این حال سران ارشد این شرکت تایید کرده‌اند که دو تا از این بازی‌ها در رویداد E3 پیش رو به معرفی و نمایش گذاشته خواهند شد که طبق چیزی که این شرکت در وصف این دو بازی اعلام کرده، باعث بقا و تجدید حیات "فرانچایزهای دوست داشتنی” خواهند شد.


منبع : gamingbolt

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار