کد خبر: ۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 March 09
امروز گوگل اقدام به معرفی سرویس جدیدی کرده است که به شما اجازه میدهد به شکل کامل برنامه سفر آینده خود را با استفاده از آن ترتیب دهید. البته این سرویس جدید در حال حاضر تنها بر روی نسخه موبایل گوگل فعال و قابل استفاده است.

امروز گوگل اقدام به معرفی سرویس جدیدی کرده است که به شما اجازه میدهد به شکل کامل برنامه سفر آینده خود را با استفاده از آن ترتیب دهید. البته این سرویس جدید در حال حاضر تنها بر روی نسخه موبایل گوگل فعال و قابل استفاده است.

این موضوع و راه اندازی این سرویس بر روی موبایل ارتباط زیادی با تجربیات سال گذشته گوگل دارد. این شرکت در سال 2015 متوجه حجم عظیم جستجوهای بر روی موبایل در رابطه با سفر شده است به گونه ای که رشد 50 درصدی بر روی جستجوی موبایل برای سفر را ثبت کرده است.

از همین روی این شرکت تصمیم گرفته است با راه اندازی این سرویس جدید بر روی موبایل به سوالات اساسی در مورد سفر کاربران پاسخ دهد. سوالاتی نظیر کجا؟ چه زمانی؟ با چه هزینه ای؟

تماشا کنید: معرفی سرویس جدید گوگل با نام Destination / طرح سفر آینده خود را به گوگل بسپارید


بر استفاده از این سرویس کافی است بر روی موبایل خود اقدام به جستجوی یک قاره، کشور و یا شهر یا ایالت کنید و در ادامه از کلید واژه destination استفاده کنید. در این صورت اطلاعات مفیدی برای شما نمایش داده خواهد شد که در ویدئو آخر خبر میتوانید مشاهده کنید.

تب Explore در این سرویس با استفاده از تجربیات و اطلاعات به دست آمده از سایر کاربران میزان محبوبیت مقصد سفر شما را نشان میدهد. همچنین میتوانید فعالیت های مشخصی را برای سفر خود جستجو کنید و موارد مورد علاقه خود را برای آگاهی از وجود آنها در شهر مقصد نیز وارد کنید.

همچنین در این سرویس یک فیلتر Flexible Fates نیز وجود دارد که میتوانید با استفاده از آن بهترین مکان برای مسافرت را با توجه به هزینه های حمل و نقل و اقامت به همراه اطلاعات بهتری در مورد زمان مناسب برای مسافرت بدست آورید. در این جا همچنین با استفاده از اطلاعات بدست آمده از سایر کاربران پیشنهاداتی نیز به شما ارائه میشود.

در نهایت وقتی که مقصد سفر خود را انتخاب کردید میتوانید با فشار دکمه Plan a Trip نرخ هتل ها و هواپیما را بدست آورید. گوگل این ارقام را برای شش ماه آینده به شما نشان میده (کمترین و بیشترین) که در اینجا نیز میتوانید نوع هتل و پرواز مورد نظر خود را باز هم شخصی سازی کنید.

این ویدئو به شکل کامل نحوه کار سرویس جدید گوگل را به شما نشان میدهد:



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار