کد خبر: ۲۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 12
فراری اخیراً نتایج مالی سه‌ماهه‌ی اول سال جاری را منتشر کرده و اگرچه جلسه‌ی برگزار شده برای این موضوع عموماً روی مواردی همچون درآمدها، بدهی‌ها و سود خالص تمرکز داشته اما لوئیس کامیلری مدیر اجرایی این خودروساز برخی جزئیات از محصول جدید فراری را در اختیار اصحاب رسانه قرار داده است.

به گزارش تابناک؛ این خودروی هیبریدی تا چند هفته‌ی دیگر در مارانللو معرفی خواهد شد. این خودرو بنا به گفته‌ی کامیلری گل سرسبد سوپرکارهای پرفورمنس هیبریدی خواهد بود و زیبایی واقعی‌ای خواهد داشت.


کامیلری در پاسخ به سؤال خبرنگاران اعلام داشته این خودروی جدید در جایگاهی بالاتر از 812 سوپرفست قرار خواهد گرفت و جایگزین 488 نخواهد بود. این مدیر ارشد همچنین اعلام کرده سوپرکار هیبریدی فراری از تکنولوژی اینترفیس انسان-ماشین جدیدی سود خواهد برد اما اشاره‌ای به تفاوت‌های آن با سیستم‌های کنونی نشده است.


موضوع عجیب اینکه نسخه‌های پیش‌تولیدی و مخصوص تست این خودرو از بدنه‌ای مشابه با 488 استفاده کرده‌اند. یکی از احتمالات این است که فراری حداکثر رازداری را در پیش گرفته است. البته قرار گرفتن این خودرو در جایگاهی بالاتر از 812 سوپرفست باعث می‌شود با خودرویی گران‌تر و یا قوی‌تر روبرو باشیم اما ضرورتاً این به معنی تولید گرندتوری جدید نیست. گفته می‌شود قدرت ترکیبی قوای محرکه‌ی این خودرو فراتر از خروجی 711 اسبی 488 پیستا خواهد بود.


کامیلری همچنین جزئیاتی جالب از آینده‌ی مزراتی ارائه کرده و گفته که این برند ایتالیایی همکاری پیشرانه‌ای خود با فراری را تجدید نخواهد کرد. او تخمین می‌زند آخرین محصول مزراتی با پیشرانه‌ی فراری در سال 2021 یا 2022 عرضه شود. مزراتی برنامه‌ای برای عرضه‌ی محصولات الکتریکی در آینده‌ای نزدیک ندارد بنابراین قوای محرکه‌ی آتی این شرکت احتمالاً محصول فیات-کرایسلر خواهند بود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار