کد خبر: ۲۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 12
اگر بخواهیم لقب سلطان درگ را به یک خودروساز بدهیم قطعاً مک لارن شایسته‌ی این عنوان خواهد بود. بلکه داج دیمن هم در درگ ها خوش درخشیده اما این خودرو را نمی‌توان به عنوان محصولی مناسب استفاده‌ی روزمره دانست اما اکثر محصولات مک لارن قابلیت سواری روزانه را نیز دارند؛ و البته اکثر محصولات این برند بریتانیایی سریع هستند، بسیار سریع!


به گزارش تابناک؛ و درست همانند هر برند دیگری، مک لارن نیز برخی محصولات خود را از نظر قدرت، شتاب و سرعت  بالاتر از مدل‌های دیگر قرار می‌دهد. سنا یکی از سلاطین کلاس خود بوده و می‌دانیم که تست داینوی آن چه نتایج شگفت‌انگیزی به دنبال داشته است. ذکر این نکته کافی است که این خودرو قدرت 724 اسب بخاری و گشتاور 851 نیوتون متری را روی چرخ‌ها تولید می‌کند.


و اینجا به منظور فهمیدن قدرت خارق‌العاده‌ی سنا قرار است این هایپرکار با یک عضو قدرتمند دیگر از خانواده‌ی مک لارن یعنی 600LT مقایسه کنیم. با قدرت 574 اسبی و گشتاور 668 نیوتون متری در چرخ‌های عقب، این خودرو اصلاً کند نیست اما خب در یک درگ برگزار شده با سنا می‌توان آن را کاملاً کند دانست!


این ویدئو دو نسخه‌ی استاندارد سنا و 600LT را در برابر یکدیگر قرار داده است. برای مقایسه بد نیست بدانید درحالی‌که سنا به سرعت 200 کیلومتر در ساعت می‌رسد، سرعت 600LT برابر با 188 کیلومتر در ساعت است. این فاصله حتی در سرعت 250 کیلومتر در ساعت بزرگ‌تر بوده و در این لحظه 600LT به سرعت 235 کیلومتر در ساعت می‌رسد.


اگرچه این مسابقه اصلاً منصفانه نیست اما با دیدن آن به سادگی می‌توان پی به قدرت و فوق‌العاده بودن سنا برد. این هایپرکار در سطحی کاملاً متفاوت حضور دارد


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار