کد خبر: ۲۳۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 12
بنتلی جدیدترین خودروی سفارشی خود را با نام کانتیننتال GT کانورتیبل باواریا ادیشن معرفی کرد. این خودرو که توسط مولینر توسعه یافته از زیبایی منطقه‌ی باواریا در آلمان الهام گرفته است.


به گزارش تابناک؛ خودروی یاد شده حاصل ذهن خلاف مدیر طراحی بنتلی آقای استفان سیلاف بوده و گفته شده پیش از نمایش در رویدادی ویژه در نمایندگی بنتلی در مونیخ در انگلستان خودنمایی خواهد کرد.


آنچه که باعث تمایز این خودرو با مدل‌های استاندارد می‌شود ویژگی‌هایی همچون رنگ‌های نمادین باواریاست که شامل رنگ سفید بدنه و رنگ آبی سقف می‌باشد. این ترکیب رنگ نشان دهنده‌ی الگوی پرچم ایالت باواریای آلمان است.


همین الگوی رنگی را می‌توانید در گلگیر جلو هم ببینید. سپس به رینگ‌های ویژه‌ی 22 اینچی مولینر و جلوپنجره‌ی خاص بنتلی با بخش کرومی روشن در پایین آن می‌رسیم که بر ظرافت و شیک بودن این خودروی سفارشی تأکید دارند.


اما بنتلی کابین را هم دستخوش تغییر کرده و الگوی پرچم باواریا روی پشت‌سری‌ها دیده می‌شود. پلاک خاص بنتلی باواریا ادیشن، دوخت‌های متضاد سفید روی صندلی‌ها، پانل درب‌ها، کنسول مرکزی، غربیلک فرمان و کف‌پوش‌ها نیز از جمله ویژگی‌های سفارشی بخش داخلی هستند.


اگرچه اشاره‌ای به بهبود قوای محرکه‌ی بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل نشده اما انتظار داریم همان پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6 لیتری توئین توربو و گیربکس 8 سرعته دوکلاچه در این خودرو بکار رفته باشند. این نیروگاه عظیم قدرت 626 اسب بخاری و گشتاور 900 نیوتون متری داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 3.7 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 333 کیلومتر در ساعتی می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار