کد خبر: ۲۳۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 08
ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول بعد از پیروزی دراماتیک این تیم مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان گفت برای لیورپول مهم نیست که در فینال با چه تیمی روبرو خواهد شد.

به گزارش تابناک؛ ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی خط دفاعی لیورپول که دیشب در جریان پیروزی دراماتیک و کامبک رویایی این تیم مقابل بارسلونا نقش مهمی داشت می‌گوید لیورپولی‌ها نگران حریف‌شان در فینال چمپیونزلیگ نیستند و در آن مسابقه مقابل هر تیمی قرار بگیرند تنها با هدف پیروزی به میدان خواهند رفت.

لیورپول حالا منتظر خواهد ماند تا امشب دیدار برگشت آژاکس و تاتنهام برگزار شده و یکی از این دو تیم به عنوان حریف شاگردان یورگن کلوپ در فینال لیگ قهرمانان انتخاب شود.

بازی امشب دور برگشت مصاف آژاکس و تاتنهام خواهد بود و باشگاه هلندی در دور رفت موفق شده در خانه تاتنهام این تیم را 1-0 شکست دهد تا روی کاغذ شانس بیشتری برای صعود به فینال داشته باشد.

فن‌دایک بعد از پیروزی 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا در آنفیلد به خبرنگاران گفت:" ما احساس می‌کنیم هر کجا و هر زمان که به میدان برویم می‌توانیم هر تیمی را شکست بدهیم".

ستاره خط دفاعی لیورپول در ادامه گفت:" ما در هیچ بازی‌ای با این ذهنیت به میدان نمی‌رویم که نمی‌توانیم حریف‌مان را شکست بدهیم. البته روز چهارشنبه هر دو تیم بازی سختی در پیش دارند ولی کار ما این است که منتظر بمانیم و ببینیم کدامیک از آنها برنده می‌شود و در مادرید مقابل ما می‌ایستد".

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار