کد خبر: ۲۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 08
پژو برای اولین بار پس از اوایل دهه‌ی 90 میلادی به آمریکا و کانادا بازخواهد گشت اما هنوز چند سالی تا تحقق این هدف باقی مانده است. همین موضوع باعث شده سؤالات واضحی درباره‌ی حضور این پژو 3008 در دیترویت به وجود آید.


به گزارش تابناک؛ یکی از کاربران فضای مجازی ادعا می‌کند با تصویربرداری از این کراس اوور جمع‌وجور فرانسوی باعث ترسیدن راننده‌ی این خودرو شده و ظاهراً باعث شده او تغییر مسیر دهد.


اما شاید بتوان گفت پاسخ به سؤال بالا به چندین فاکتور همچون تست قطعات توسط کمپانی دیگر مرتبط باشد. البته ما نمی‌توانیم دقیقاً بگوییم که پژو با این خودرو به دنبال چه هدفی بوده است.


اگرچه دلیل قطعی حضور این کراس اوور در آمریکا را نمی‌توانیم بیابیم اما باید خاطرنشان ساخت پژو 3008 یکی از نامزدهای ورود به بازار آمریکای شمالی می‌باشد. همین چند ماه پیش بود که ژان فیلیپ ایمپاراتو مدیرعامل پژو گفته بود:

زمانی که ما 3008 را عرضه کردیم بازخوردهایی از سراسر جهان همچنان کالیفرنیا دریافت کردیم که در این ایالت به فوق‌العاده بودن خودرو اشاره شده بود.


شاید دیگر محصولات پژو همچون سدان و استیت میان سایر 508، کراس اوور هفت‌نفره‌ی 5008 و شاید هاچبک جمع‌وجور 308 نیز وارد این بازار بزرگ شوند. هاچبک 308 دگرگونی بزرگی را تجربه خواهد کرد و شاید به عنوان رقیب بالقوه‌ی فولکس‌واگن گلف و تویوتا کرولا هاچبک عرضه گردد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار