کد خبر: ۲۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 02
بهترین بخش ماشین باز بودن این است که معنی واژه‌ی “نه” را نمی‌فهمید! بسیاری از ما رویاهای زیادی درباره‌ی خودروی موردعلاقه‌ی خود داریم و اگر کسی به ما بگوید کاری انجام‌شدنی نیست ما به دنبال یافتن راه دیگری خواهیم بود.


به گزارش تابناک؛ گاهی اوقات این راه جدید یعنی تبدیل یک خودرو به موجودی کاملاً متفاوت! گاهی اوقات هم این راه یعنی قرار دادن سه پیشرانه در بطن یک لادا! اما این بار شاهد تبدیل پورشه 911 کابریو به چیزی هستیم که خب کاملاً از آن مطمئن نیستیم!


به تازگی تیونری فرانسوی با نام Danton Arts Kustoms پروژه‌ی متفاوتی را اعلام کرده است. هدف این شرکت ساخت یک پورشه 911 پیشرانه جلو و دیفرانسیل عقبی است که نیروی خود را از پیشرانه‌ی 8 سیلندر هلکت می‌گیرد. شما می‌توانید در اینستاگرام این شرکت تصاویر پروژه‌ی عجیب یاد شده را مشاهده کنید.


این پورشه 997 زندگانی خود را به عنوان یک محصول کانورتیبل آغاز کرده است. اگرچه به نظر می‌رسد سیستم تعلیق و ترمزهای خودرو دست نخورده باقی مانده‌اند اما تقریباً تمامی قطعات دیگر از جمله پیشرانه‌ی 6 سیلندر تخت پورشه از روی خودرو باز شده‌اند. بجای این پیشرانه نیروگاه 8 سیلندر همی روی آن سوار شده است. ما مشتاقیم حالات چهره‌ی مالک این خودرو را پس از مشاهده‌ی قلب هلکت در روی پورشه 911 ببینیم.


با عدم وجود پیشرانه روی اکسل عقب، این تیونر تقریباً تمامی قطعات مرتبط را از روی اکسل عقب باز کرده است. فرانسوی‌ها چگونه به خود گفته‌اند که "به این قطعه دیگر نیازی نداریم!”…


مطمئن نیستیم که نتیجه‌ی نهایی این پروژه چگونه خواهد بود اما هرچه باشد با محصولی عجیب و جالب روبرو خواهیم شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار