کد خبر: ۲۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 April 29
فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال تهران هدایت این تیم را در بازی‌های باقیمانده بر عهده گرفت.

به گزارش تابناک؛ فرهاد مجیدی پس از تعلیق وینفرد شفر از سوی باشگاه استقلال هدایت این تیم را در بازی های باقیمانده لیگ برتر فوتبال برعهده گرفت و در این راه مشکلات بزرگی سر راه او قرار دارد.

اولین مشکل فرهاد مجیدی بازیکنانی هستند که سابقه زیادی در استقلال دارند و پژمان منتظری و سید مهدی رحمتی با کوهی از تجربه می توانند برای فرهاد مجیدی یک تهدید محسوب شوند.

کم تجربگی فرهاد مجیدی در س مربیگری می تواند تصمیمات او را تحت الشعاع قرار دهد و به عنوان مثال اگر فرهاد مجیدی بخواهد با این ۲ بازیکن وارد چالش شود شاید عنان کار از دستش خارج شود و به نوعی تحت امر او قرار نگیرند.

برخی عوامل بیرونی استقلال از حضور مجیدی روی نیمکت این تیم رضایت ندارند و پیشکسوتانی در این باشگاه وجود دارند که خود را از فرهاد بهتر می دانند و شاید بتوانند فضای رسانه ای را به سود خود تغییر دهند.

استقلال در روز های آتی لیگ برای قهرمانی روز های سختی در پیش دارد و باید چشم به بازی های رقیبان هم داشته باشد اما سهمیه برای استقلال از هر اتفاقی واجب تر است و فرهاد مجیدی در این سه بازی باید مراقب از دست دادن سهمیه هم باشد.

این مربی جوان استقلال بدون تجربه باید روز های سخت و پر استرسی را تجربه کند و در صورت ناکامی یک سایه بزرگ برای استقلال از دست رفته است و فرهاد مجیدی به یک مهره سوخته تبدیل می شود.

اما نقطه قوت فرهاد مجیدی احترامی است که هواداران این تیم برایش قائل هستند و در روز های آتی سکو ها به سود او خواهد بود و این موضوع به مقابله چاقوی دو لبه بر عکس نیز می تواند رخ دهد.

فرهاد مجیدی اگر در استقلال موفق شود و شانس به وی رو کند و رقیبان هم نمره قبولی نگیرند و در بازی های باقیمانده همه چیز به سود استقلال شود شاید فرهاد به اسطوره بی چون چرای استقلال بدل شود.

این شوک برای استقلال می تواند مثمر ثمر باشد اگر فرهاد و بازیکنان از این فضا استفاده کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار