کد خبر: ۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 March 07
هکر معروف مارسل لهل» - Marcel Lehel – با نام مستعار Guccifer که بیش از همه شهرت خود را ناشی از سرقت و انتشار اطلاعات و عکس های سلبریتی ها و سیاستمداران است، طبق قانون استرداد مجرمین به ایلات متحده تحویل داده خواهد شده تا در دادگاه به اتهام نفوذ بی اجازه به رایانه ها و سرقت اطلاعات محاکمه شود.

هکر معروف مارسل لهل» -
Marcel Lehel – با نام مستعار Guccifer که بیش از همه شهرت خود را ناشی از سرقت و انتشار اطلاعات و عکس های سلبریتی ها و سیاستمداران است، طبق قانون استرداد مجرمین به ایلات متحده تحویل داده خواهد شده تا در دادگاه به اتهام نفوذ بی اجازه به رایانه ها و سرقت اطلاعات محاکمه شود.

مارسل 42 ساله بیش از همه با سرقت و انتشار نقاشی های رئیس جمهور سابق آمریکا یعنی جرج دابلیو بوش شناخته میشود. وی همچنین اقدام به و انتشار ایمیل های کمدین معروف «استیو مارتین»، هک «لئوناردو دیکاپریو» و «ماریل همینگوی» نیز کرده است.

استرداد هکر جرج بوش و لئوناردو دیکاپریو برای محاکمه به آمریکا


رویترز گزارش داده است که وی طبق درخواست و مجوز 18 ماهه موقت استرداد از رومانی به ایالات متحده فرستاده خواهد شد تا مورد محاکمه قرار بگیرد. این در حالی است که وی در سال 2014 به چهار سال حبس به دلیل هک حساب های کاربری برخی از مقامات کور رومانی محکوم شد.

مارسل که یک راننده تاکسی و فروشنده تابلوهای نقاشی است، پیش از این نیز 7 سال را در زندان فوق امنیتی Arad گذرانده است و اکنون نیز در انتظار 9سال دیگر احتمالا در زندان های آمریکا است.

وی از ابزارهای Open Source و تاکتیک های Social Engineering برای نفوذ به حساب های قربانیان خود و سرقت اطلاعات آنها استفاده کرده است. همسر وی سال قبل گفته بود که وی بیشتر عملیات های هک خود را از دهکده ای کوچک با نام Sâmbăteni در Transylvania صورت داده است.

وی در سن 35 سالگی هک کردن را آغاز کرده است و در سال 2011 برای اولین بار محکوم به حبس تعلیقی به خاطر فعالیت های خود شد. طی دوران فعایلت خود وی در پروژه ای تحت عنوان Project Alpha مدعی شد که به اطلاعات حساس از ارتباط میان وزیر کشور سابق ایالات متحده، «کالین پاول» و سیاستمدار زن رومانیایی «کورینا کرتو» دست پیدا کرده است.

وی اشاره کرده است که ایمیل های این دو نشان دهنده رابطه ای عاشقانه و رمانتیک است که البته این موضوع مورد انکار هر دو سیاستمدار قرار گرفت.

مارسل همچنین مدعی شده بود که جورج بوش عوضی از اعضای Klu Klux Klan – یک گروه نژاد پرستانه در آمریکا – است که یک روزنامه سری دارد که متعلق به «راکفلرر» است. اما نهادهای حقوقی و قضایی آمریکا همه اینها را ناشی از توهمات وی و علاقه بیش از اندازه اش به شهرت دانسته اند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار