کد خبر: ۲۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 April 28
رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان با بیان اینکه «فصل گرما در خوزستان فرا رسیده و اسکان در چادر برای مردم دشوار است»، گفت: بیشتر نگرانی ما امروز اردوگاهای اسکان موقت هست که شرایط برای مردم در چادر و بدون وسایل برودتی نظیر یخچال و کولر در روزهای آتی غیر قابل تحمل است.

به گزارش تابناک؛ قاسم ساعدی با اشاره به آخرین وضعیت در استان سیل زده خوزستان بیان کرد: در استان خوزستان رودخانه کرخه و کارون تا حدودی فروکش کردند و میزان خروجی سدها پایین آمده است. کاهش خروجی آب در رودخانه کارون محسوس است. امیدواریم در قسمت‌های پایین دست کارون نظیر شادگان و خرم شهر نیز فروکش کردن آب محسوس شود و تهدید جدی سیل برطرف گردد.

وی در ادامه اظهار کرد: خیلی از روستاهای اطراف اهواز و شادگان به زیر آب رفته اند. گروه‌های جهادی از تمام نهادهای کشور، بسیج، سپاه، طلاب و اقشار مردم از سراسر کشور حضور میدانی دارند و در حال امداد رسانی به مردم هستند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس تصریح کرد: آنچه که امروز برای ما مهم است باتوجه به گرم‌تر شدن هوا اختصاص کانکس به سیل زدگان است. چراکه در خوزستان تابستان شروع شده است و گرمای هوا و رطوبت هوا شرایط را سخت کرده است.

وی در ادامه تاکید کرد: بیشتر نگرانی ما امروز اردوگاهای اسکان موقت هستند که شرایط برای مردم در چادر و بدون وسایل برودتی نظیر یخچال و کولر در روزهای آتی غیر قابل تحمل است. امیدواریم دولت کانکس‌هایی را در اختیار مردم قرار دهد تا حداقل بتوان در درون آنها از کولر استفاده کرد.

ساعدی در پایان بیان کرد: از دیگر انتظارات مردم تأمین خسارات وارده است. چراکه اکنون فصل برداشت است و دار و ندار مردم بر روی زمین‌های آنان است. از این بابت انتظار می‌رود دولت هرچه سریع‌تر نسبت به تأمین خسارات اقدام کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار