کد خبر: ۲۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 April 27
کارما اتوموتیو در حال فراخوان مدل‌های سال 2018 رورو بوده و پس از کشف این موضوع که حسگرهای چپ کردن این خودرو فعال نمی‌شوند فروش آن‌ها را متوقف کرده است.

به گزارش تابناک؛ NHTSA در بیانیه‌ای اعلام کرده در زمان وقوع تصادف و چپ کردن خودرو، کیسه‌های هوای پرده‌ای شاید باز نشوند زیرا حسگرهای چپ کردن خودرو فعال نشده‌اند. همچنین گزارش شده رورو فاقد چراغ هشدار برای آگاهی بخشی به رانندگان درباره‌ی عدم فعال بودن حسگرهاست و در دفترچه راهنمای خودرو نیز توضیحی درباره‌ی این حسگرها داده نشده است.


این خودروساز می‌گوید حسگرهای چپ کردن رورو 2018 در زمان انجام تست‌های کارما رورو 2020 جدید فعال نبوده‌اند. همچنین تخمین زده می‌شود این حسگرها در مدل‌های سال 2020 این خودرو نیز فعال نباشند.


کارما می‌گوید هنوز هیچ گزارشی درباره‌ی جراحت یا فوتی ناشی از این موضوع به دستش نرسیده و البته در بحث گارانتی نیز ادعایی دراین‌باره به ثبت نرسیده است.


این فراخوان تعداد 231 دستگاه رورو 2018 که پس از سپتامبر 2017 ساخته شده‌اند را شامل می‌شود. خودروهای ساخته شده قبل از این تاریخ فراخوان نشده‌اند زیرا از معافیت فدرال خودروسازانی با تولید محدود برخوردار می‌باشند.


کارما به دنبال آگاه کردن مالکان از این موضوع است. این فرایند شامل تعویض واحد کنترل کیسه هوای کنونی با نمونه‌ای سالم است. یک نشان‌دهنده نیز به پشت آمپرها اضافه خواهد شد و دفترچه راهنمای خودرو نیز به‌روز خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار