کد خبر: ۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 March 06
هوشمند های جدید سامسونگ که چندی پیش در MWC رونمایی شد در کنار بسیاری از قابلیت های جدید خود از یک ویژگی جالب توجه نیز برخوردار هستند: مقاومت در برابر نفوذ آب. اکنون این ویدئو تلاش دارد نشان دهد که آیا نسخه Edge از هوشمند سری 7 گلکسی آماده شنا در یک استخر است یا نه؟!

هوشمند های جدید سامسونگ که چندی پیش در
MWC رونمایی شد در کنار بسیاری از قابلیت های جدید خود از یک ویژگی جالب توجه نیز برخوردار هستند: مقاومت در برابر نفوذ آب. اکنون این ویدئو تلاش دارد نشان دهد که آیا نسخه Edge از هوشمند سری 7 گلکسی آماده شنا در یک استخر است یا نه؟!

از همان روزهای ابتدایی معرفی هوشمند های جدید سامسونگ یکی از مهمترین جنبه هایی که در این دو هوشمند مورد توجه قرار گرفت ویژگی ضد آب بودن و مقاومت در برابر نفوذ آب به آنها بود. گواهی IP68 سامسونگ برای این دو گوشی البته تضمینی به واسطه استانداردهای فعلی برای این قابلیت است.

اما این موضوع به هیچ وجه مانع از آن نشد که کاربران خلاق از سراسر دنیا و تیزر های تبلیغاتی اقدام به نشان دادن این استاندارد در عمل کنند. نمونه ای از اولین این ویدئو ها، اقدام خلاقانه T-Mobile برای جعبه گشایی از سامسونگ گلکسی اس 7 در زیر آب تنها دو روز بعد از رونمایی رسمی از این هوشمند بود!

حال یکی از کاربران شبکه یوتیوب اقدام به یک تست جالب دیگر در مورد توانایی مقاومت هوشمند گلکسی اس 7 اج در برابر نفوذ آب کرده است. در این تست این کاربر ابتدا هوشمند سامسونگ را به مدت 2دقیقه در یک ظرف آب قرار میدهد و از آنجایی که این موضوع تاثیری بر عملکرد گوشی ندارد، تصمیم میگرد به همراه آن به شنا در یک استخر بپردازد:



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار