کد خبر: ۲۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 08
یک دستگاه مرسدس بنز 500E متعلق به یکی از سلبریتی های مشهور بریتانیایی که تنها 29 دستگاه از آن وارد این کشور شده در ماه می حراج خواهد شد.


به گزارش تابناک؛ روان آتکینسون که همه‌ی ما او را با نام مستر بین می‌شناسیم یک سلبریتی بسیار شناخته شده بوده و البته باید بدانید که او علاقه‌ی زیادی هم به خودرو دارد. یکی از مشهورترین خودروهای متعلق به آتکینسون مک لارن F1 است که البته دو بار با آن تصادف کرده است! چندین دستگاه استون مارتین، هوندا NSX، فراری 456 GT، چندین ب ام و تولید شده قبل از جنگ و… نیز جزو کلکسیون این بازیگر مشهور هستند.


البته شاید به خاطر بیاورید که این اولین باری نیست که مستر بین یک دستگاه 500E خود را به فروش می‌رساند. در فوریه‌ی سال 2018 نیز یک 500E دیگر به همراه لانچیا تما 8.32 به فروش رفت. شایان ذکر است این سدان ایتالیایی از پیشرانه‌ی 8 سیلندر ساخت فراری استفاده می‌کند.


اما این خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید به مدل سال 1991 و قبل از فیس لیفت آن تعلق دارد. او خودروی خود را به‌صورت صفرکیلومتر خریداری کرده و پیش از آنکه خودرو را به فرد دیگری بفروشد 4 سال آن را در گاراژ نگه داشته بود. آتکینسون پس از 23 سال و در سال 2017 دوباره خودرو را خریداری کرده و هم‌اکنون آن را به فروش می‌رساند.


مرسدس بنز 500E را یکی از بهترین گرگ‌های درنده‌ای می‌دانند که در لباس میش پنهان شده است. این خودرو توسط پورشه توسعه یافته و مونتاژ شده و نیروبخش آن نیز پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5 لیتری 326 اسب بخاری است. این خودرو در عرض 5.9 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعتش نیز به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است.


این خودروی ویژه چندین بار در مجلات خودرویی بریتانیا حضور یافته و تاریخچه‌ی کاملی دارد. البته در نظر داشته باشید که این خودرو کارکرد 310 هزار کیلومتری داشته ولی انتظار می‌رود با قیمتی مناسب به فروش برسد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار