کد خبر: ۲۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 06
سرمربی تیم لیورپول عنوان کرد از درخشش محمد صلاح در بازی مقابل ساوتهمپتون تعجبی نکرده است.

به گزارش تابناک؛ به نقل از دیلی میل، تیم فوتبال لیورپول دیشب (جمعه‌) موفق شد با نتیجه سه بر یک در زمین ساوتهمپتون به برتری برسد تا با یک بازی بیش‌تر به صدر جدول لیگ برتر فوتبال انگلیس راه یابد.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از این مسابقه در نشست خبری خود، گفت‌: خوشحال هستم که در یک بازی دشوار توانستیم به پیروزی دست یابیم. گلزنی صلاح در این دیدار اتفاق خوبی بود. البته باید این را بگویم که من هیچ وقت به توانمندی‌های او تردید نداشتم. او توانست گل بسیار خوبی را به ثمر برساند. فکر می‌کنم که این گل، گل شماره "۵۰" برای او بود. خوشبختانه صلاح بسیار با ثبات کارش را پیش می‌برد و بازیکن مهم و محوری در تیم ما محسوب می‌شود.

سرمربی آلمانی لیورپول در بخش دیگری از صحبت‌هایش، اضافه کرد: ما این را می‌دانستیم که تیم ساوتهمپتون تیم متفاوتی است و با سرمربی جدید خود پیشرفت کرده و به تیم خوبی تبدیل شده است. مطمئناً هر تیمی که اینجا بازی کند، دشواری‌های زیادی را متحمل خواهد شد. خوشحال هستم که با بردی پر گل و خوب توانستیم سه امتیاز این دیدار را از آن خود کنیم. از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم که هر چه در توان داشتند را از خود به نمایش گذاشت.

لیورپول در بازی بعدی خود سه‌شنبه همین هفته به مصاف پورتو خواهد رفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار