کد خبر: ۲۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۶ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 06
تنها چیزی که مک لارن سنا به آن نیازی ندارد قدرت بیشتر است چراکه شتاب و سرعت این خودرو به گونه ای است که می‌تواند گردن انسان را بشکند! اما هنسی به انجام پروژه‌های دیوانه‌وار مشهور است و برای این هایپرکار نیز پکیج پرفورمنس HPE1000 را تدارک دیده است.


به گزارش تابناک؛ این کیت از توربوشارژرهای ارتقا یافته، اینترکولر، فیلترهای هوای کاراتر، هدرزهای توربو از جنس فولاد ضدزنگ، سیستم مدیریت پیشرانه‌ی جدید و سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ تشکیل شده است. حتی گیربکس 7 سرعته دوکلاچه نیز به منظور هماهنگی بیشتر با قدرت بالای پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری ارتقا یافته است.

اما صحبت از چند اسب بخار است؟ هنسی هنوز مشخصات رسمی سنای ارتقا یافته را منتشر نکرده اما با توجه به نام HPE1000 می‌توان گفت انتظار حداقل 1000 اسب بخار قدرت را خواهیم داشت که این امر باعث می‌شود افزایش قدرت 211 اسب بخاری را شاهد باشیم. مک لارن می‌گوید سنا در 2.8 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز 340 کیلومتر در ساعت می‌باشد.


هنسی جدای از کیت HPE1000 کیت HPE900 را نیز ارائه کرده که شامل همان بهبودهای فنی بوده اما خب قدرت آن کمی محدود بوده و در حد 900 اسب بخار می‌باشد.

اما هنسی جدای از بهبودهای فنی یک پلاک سریال‌دار روی داشبورد و یک پلاک دیگر را نیز روی پیشرانه نصب می‌کند. مدل HPE900 با گارانتی 3 ساله/58 هزار کیلومتری عرضه می‌شود. احتمالاً کیت قوی‌تر نیز با همین گارانتی عرضه خواهد شد.


هنسی پس از تکمیل تست‌های خود اقدام به انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتری خواهد کرد و در آن زمان با خبرهای جدیدی خدمت شما عزیزان خواهیم رسید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار