کد خبر: ۲۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 06
دومین نسل نیسان لیف یکی از موفق‌ترین خودروهای الکتریکی دنیا می‌باشد؛ و با وجود تعداد زیادی از این خودروها در بازار، تعجبی ندارد که تیونرها علاقه‌ی ویژه‌ای به ارتقای آن داشته باشند.


به گزارش تابناک؛ برای مثال این مدل تیون شده توسط کول ریسینگ را در نظر بگیرید. با اضافه کردن گلگیرهای پهن‌تر، سپرهای جدید، رکاب‌های جانبی متفاوت، اسپویلر روی سقف و دیفیوزر، این تیونر ژاپنی به‌صورت قابل‌توجهی ظاهر نیسان لیف الکتریکی را ارتقا داده است.


به منظور جذاب‌تر شدن این خودرو، کول ریسینگ رینگ‌های نه چندان عادی با طرح نقره‌ای را انتخاب کرده است. سیستم تعلیق بادی نیز تکمیل کننده‌ی این پکیج بوده و باعث کف‌خواب شدن این خودروی الکتریکی ژاپنی می‌شود.


از آنجایی که هیچ اشاره‌ای به قوای محرکه‌ی الکتریکی لیف در این تیونینگ نشده بنابراین حدس می‌زنیم تغییری در این بخش اعمال نشده باشد. مدل استاندارد لیف قدرت 147 اسب بخاری و گشتاور 319 نیوتون متری داشته درحالی‌که نسخه‌ی e+ آن دارای پیشرانه‌ی الکتریکی ارتقا یافته با خروجی 214 اسبی و گشتاور 340 نیوتون متری می‌باشد.


نباید از لیف انتظار رکوردشکنی داشت اما خب شتاب گیری برجسته‌ای را شاهد هستیم. مدل استاندارد این خودرو برد 241 کیلومتری داشته درحالی‌که مدل ارتقا یافته‌ی e+ محدوده حرکتی 364 کیلومتری را در اختیار راننده قرار خواهد داد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار