کد خبر: ۲۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 March 30
به نظر می‌رسد این روزها همه‌ی خودروسازان سطح بالا به دنبال تولید شاسی بلندهای پرفورمنس و اسپورت هستند. مشتریان اکثر اوقات می‌توانند بسته به بودجه‌ی در نظر گرفته شده از محصولات پرفورمنس و خوش ساختی بهره ببرند.


به گزارش تابناک؛ جیپ یکی از کارکشته‌ترین شاسی‌بلند سازان جهان بوده و نسخه‌ی تراک هاوک گرند چروکی یکی از سریع‌ترین قدبلندان دنیاست. این خودرو همچنان عنوان قوی‌ترین شاسی‌بلند استوک کارخانه را یدک می‌کشد. بله این خودرو قوی‌تر از لامبورگینی اوروس 650 اسب بخاری و بنتلی بنتایگای 635 اسبی است.


پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار این خودرو خروجی 716 اسبی و گشتاور 873 نیوتون متری داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.7 ثانیه‌ای می‌شود. حداکثر سرعت سوپر شاسی‌بلند تراک هاوک هم به 289 کیلومتر در ساعت می‌رسد. بنتایگا اسپید در بحث شتاب دو دهم ثانیه کندتر بوده اما تاپ اسپید 305 کیلومتر در ساعتی دارد. اوروس هم در عرض 3.6 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت آن نیز 305 کیلومتر در ساعت است.


شکی وجود ندارد که گرند چروکی تراک هاوک یک هیولای مقتدر است اما باید در برابر ب‌ام‌و X5 M قرار بگیرد.


نسل قبل X5 M دارای پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4.4 لیتری توئین توربویی است که خروجی 575 اسبی و گشتاور 750 نیوتون متری دارد. این خودرو در حدود 4 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت آن نیز به 250 کیلومتر در ساعت محدود شده است.


واضح است که X5 M در روی کاغذ کندتر از حریف آمریکایی است اما در دنیای واقعی اوضاع چگونه خواهد بود؟ پاسخ این سؤال را می‌توانید در ویدئوی زیر که چندین درگ را در بر دارد مشاهده کنید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار