کد خبر: ۲۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 March 27
به دنبال وقوع آتش‌سوزی در یک ایستگاه برق در فلوریدای آمریکا بخش‌های زیادی از شهر «فورت لادردیل» در تاریکی فرو رفت.

به گزارش تابناک؛ به نقل از اسپوتنیک، شب گذشته (سه‌شنبه) وقوع آتش‌سوزی در یک ایستگاه برق در شهر «فورت لادردیل» ایالت فلوریدا سبب شد بخش‌های زیادی از این شهر در تاریکی فرو رود.

سباستین مانریگ، سخنگوی شرکت برق فلوریدا، در گفتگو با خبرگزاری رویترز گفت: یک آتش‌سوزی سبب خاموشی در بخش‌های زیادی از شهر شد. به دنبال این حادثه بیش از ۳۳ هزار مشترک بدون برق ماندند.

سخنگوی فرودگاه بین‌المللی «فورت لادردیل» نیز اعلام کرد این فرودگاه دچار خاموشی نشده است و چناچه چنین اتفاقی روی دهد سیستم اضطراری به کارگرفته خواهد شد تا مشکلی برای عملکرد فرودگاه پیش نیاید.

برخی از شاهدان عینی در توئیتر ویدئو‌هایی از خاموشی شهر و حوادثی که به دنبال آن رخ داد منتشر کردند. بنا به گفته این شاهدان پیش از آنکه همه چراغ‌ها در شهر خاموش شود، صدای یک انفجار شنیده شد.

سخنگوی امداد آتش‌سوزی شهر «فورت لادردیل» در این خصوص گفت: آتش حدود ساعت ۸ بعد از ظهر (به وقت محلی) آغاز شد که آتش‌نشان‌های محلی توانستند آن را مهار کنند.

گفته می‌شود دلیل این آتش‌سوزی هنوز مشخص نشده است. مقامات محلی تحقیقات در این خصوص را آغاز کرده‌اند و کارشناسان منطقه برق فلوریدا در تلاش هستند برق ۳۳ هزار مشترک را در کوتاه‌ترین زمان وصل کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار