کد خبر: ۲۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 March 27
تیونر آلمانی ویلز اند مور می‌تواند استون مارتین ونتیج شما را به یک جانور مخوف حدود 700 اسب بخاری تبدیل کند. این کار با جادوی کیت ارتقای مرحله سوم انجام می‌شود.


به گزارش تابناک؛ این کیت باعث می‌شود قدرت 503 اسبی و گشتاور 685 نیوتون متری نسخه استاندارد این خودرو به 671 اسب بخار و 820 نیوتون متر برسد. به این ترتیب ونتیج تیون شده تقریباً هم قدرت مدل گران‌تر DBS سوپرلگرا می‌شود.


این تیونر می‌گوید ونتیج ارتقا یافته تنها در عرض 3.3 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن نیز 330 کیلومتر در ساعت می‌باشد.


یکی از نقاط قوت این خودرو پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربوی ساخت مرسدس-ای ام جی است که بارها خود را اثبات کرده و حالا هم به مدد قدرت بیشتر خود جذاب‌تر از هر زمان دیگری نشان می‌دهد.
ویلز اند مور با استفاده از تجارب به دست آمده در کیت‌های تیونینگ خودروهای مرسدس-ای ام جی C63 و GT کیت جدید خود برای ونتیج را عرضه کرده است. کیت مرحله سوم این شرکت همچنین شامل توربوشارژرهای بزرگ‌تر، سیستم اگزوز کاراتر با مبدل‌های کاتالیتیک متفاوت و ارتقای نرم‌افزاری می‌باشد.


مالکان این خودروی خاص بریتانیایی می‌توانند کیت تیونینگ مرحله اول را نیز سفارش دهند که قدرت 581 اسبی را تولید می‌کند. کیت مرحله دوم ویلز اند مور هم باعث می‌شود قدرت نیروگاه ونتیج به 617 اسب بخار برسد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار