تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - 2016 March 05
اپل یک حساب کاربری به اسم اپل ساپورت (AppleSupport) در توییتر باز کرده که فقط مختص پرسش و پاسخ کاربران در حوزه‌ی موضوعات تکنولوژیک و فنی است.
اپل برای پاسخ دادن به سوال‌های فنی کاربران یک حساب ویژه‌ی توییتر باز می‌کند
شرکت اپل در نظر دارد تا برای پاسخگویی به سوالات فنی کاربران‌ و تعامل بیش‌تر و بهتر با آن‌ها، یک حساب کاربری ویژه در توییتر باز کند. این شرکت یک حساب کاربری به اسم اپل ساپورت (AppleSupport) در توییتر باز کرده که فقط مختص پرسش و پاسخ کاربران در حوزه‌ی موضوعات تکنولوژیک و فنی است.

تعداد زیادی از کاربران، همیشه سوال‌های متعددی درباره‌ی جزییات تکنولوژیک و برنامه‌ها و دستگاه‌های امروزی دارند، اما همیشه دسترسی به یک متخصص آسان و سریع انجام نمی‌شود. اپل به این موضوع فکر کرده و یک حساب توییتر به همین منظور باز کرده است. این حساب، منحصرا یک فضای پرسش و پاسخ (Q&A) خواهد بود.

شرکت اپل و اعضای آن دارای حساب‌های کاربری مختلفی در توییتر هستند، ولی این حساب کاربری پرسش و پاسخ از طریق آدرس AppleSupport@ در توییتر در دسترس است. جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیر ارشد توییتر که مدتی پیش حمایت خودش از اپل در مناقشه‌اش با FBI را اعلام کرده بود، این اقدام شرکت اپل را تحسین کرده است.

این حساب کاربری در توییتر از لحظه‌ی آغاز به کارش، با استقبال زیاد کاربران مواجه شد.

منبع: دیجی کالا مگ
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار