کد خبر: ۲۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 12
این کانسپت جدید الماس نام دارد. الماس توسط شرکت مول Costruzione Artigianale تولید شده، همان شرکتی که قبلاً نیز نسخه‌ی کوچ بیلت زیبا از آلفارومئو 4C را معرفی کرده بود.


به گزارش تابناک،؛ مول الماس دومین پروژه‌ی مشترک شرکت اومبرتو پالرمو دیزاین و پائولو اسکودیری (رئیس گروه آدلر ایتالیا) می‌باشد. آدلر همچنین تأمین‌کننده‌ی شاسی کربن لوله‌ای آلفارومئو 4C نیز بوده است.


این طرح مطالعاتی جدید برای اولین بار در نمایشگاه ژنو معرفی شده و از بدنه‌ی کربنی بسیار برجسته با رنگ قرمز و سقف تخت مشکی سود می‌برد. شاسی کربنی نیز توسط آدلر ساخته و پرداخته شده است.


مول الماس سوپرکاری پیشرانه وسط است که طول/عرض/ارتفاع آن به ترتیب برابر با 4730/1980/1218 میلی‌متر بوده و پلتفرم آن برای استفاده از قوای محرکه‌ی هیدروژنی طراحی شده اما شرکت برنامه‌هایی برای عرضه‌ی الماس با پیشرانه‌ی بنزینی کلاسیک نیز دارد. مول در آینده مشخصات بیشتری از این خودرو را منتشر خواهد کرد.

نمای عقب این سوپرکار نیز پر از خطوط برجسته بوده و در آن دو جفت خروجی اگزوز و یک دیفیوزر گیرایی دیده می‌شود. در نمای جلوی باابهت الماس هم سه ورودی بزرگ به همراه لوگوی سازنده خودنمایی می‌کنند. پروفایل جانبی خودرو کاملاً دراماتیک بوده و خطوط قوی و برجسته باعث ایجاد شخصیت منحصربه‌فرد و متمایزی شده‌اند.


مول اتومبیل قول داده این خودرو را با کابینی سطح بالا و با استفاده از متریال خلاقانه و باکیفیت طراحی کند. این شرکت در نظر دارد الماس را به تعداد محدود تولید کند اما جزئیات بیشتر آن را در آینده اعلام خواهد کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار